شناسهٔ خبر: 66976142 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

وینیسیوس: می‌خواهم تا ابد در رئال بمانم

وینیسیوس جونیور می‌گوید رئال مادرید باشگاه رویاهایش است و می‌خواهد تا ابد در این تیم بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با نمایشی عالی در نیمه دوم بازی برابر بروسیا دورتموند، توانست برای پانزدهمین بار قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شود.

گل اول مادریدی‌ها را دنی کارواخال به ثمر رساند و سپس در حالی‌که دورتموند برای زدن گل مساوی تلاش زیادی انجام داد، وینیسیوس تیر خلاص را به تیم آلمانی وارد و بازی را ۲-۰ کرد.

این بازیکن برزیلی که در این فصل از ستاره‌های تیم مادریدی بوده است، پس از پایان دیدار با خبرنگاران صحبت کرد. او گفت: «شب فوق‌العاده‌ای بود. حس بردن چمپیونزلیگ همیشه بی‌نظیر است و با همه جام‌های دیگر فرق دارد. خوشحالم که در رئال هستم و چند بار این جام را برده‌ام و دوباره هم آن را خواهیم برد. اینجا باشگاه رویاهایم است و می‌خواهم تا ابد در اینجا بمانم. امیدوارم فلورنتینو پرز این مصاحبه را ببیند و قرارداد من را دوباره تمدید کند.

2029355

من خوشحالم که در این فینال مهم گل زدم اما درنهایت موفقیت تیم مهم است. همه بازیکنان عالی کار کردند و من فقط شوت نهایی را زدم. کل تیم مستحق تقدیر هستند.»

این وینگر ۲۳ ساله در آخر در مورد اینکه بازیکنان باتجربه تیم به رکورد شش قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیده‌اند گفت: «ما بازیکنان جوان هم می‌خواهیم به این تعداد برسیم. شگفت‌انگیز است.»

نظر شما