شناسهٔ خبر: 66711911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پرورش‌خواه: قهرمانی استقلال با این نفرات یک اتفاق ویژه است

پیشکسوت استقلال گفت: اگر آبی‌پوشان با این نفرات قهرمان شوند، اتفاق ویژه‌ای رخ داده است. پیشکسوت استقلال گفت: اگر آبی‌پوشان با این نفرات قهرمان شوند، اتفاق ویژه‌ای رخ داده است.

صاحب‌خبر -

بهروز پرورش‌خواه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: استقلال با نفراتی که دارد بسیار خوب نتیجه گرفته است. فراز و نشیب در این باشگاه وجود داشته اما در نهایت ماحصل کار خوب بوده است و می‌توانیم نتیجه عملکرد استقلالی‌ها را را در صدر جدول مشاهده کنیم.

وی در مورد انتقادها از نمایش استقلال افزود: من هم دوست دارم بازی زیبا ببینم اما پس از گذشت چند سال نمی‌گویند با بازی بد قهرمان شد یا خیر. همه این مساله را فراموش می‌کنند. قهرمانی مهم است. اگر با این نفرات استقلال قهرمان شود اتفاقا فوق‌العاده‌ای رخ داده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص تغییر مالکیت این تیم گفت: امیدوارم خصوصی‌سازی با تمام اصول اجرا شود و مانند قبل نمادین نباشد. اگر مالکیت دولتی باشند فایده‌ای ندارد و در تصمیمات ممکن است دخالت صورت گیرد. در غیر این صورت و با واگذاری کامل دو تیم، اتفاق ویژه‌ای افتاده است.

پرورش‌خواه در مورد احتمالا تساوی امتیازات بین استقلال و پرسپولیس و نیاز آبی‌پوشان به افزایش تفاضل گل عنوان کرد: امکان تساوی امتیاز از نظر من وجود ندارد. ۳ بازی مانده و با برتری در آن‌ها اصلا کار به تساوی امتیاز نمی‌رسد. شاگردان نکونام باید ۹ امتیاز را بگیرند و به کسی کاری نداشته باشند.

وی افزود: استقلال با از بین رفتن اختلاف بین مدیریت و کادرفنی، وارد ساحل آرامش شده و این مساله باعث تمرکز بالای تیم و زدودن حواشی شده است.. حالا دیگر به پایان فصل رسیدیم و بازیکنان آبدیده شده‌اند. همه می‌دانند چه جایگاهی دارند و باتجربه عمل می‌کنند.

پرورش‌خواه: من عضوی از خانواده استقلال هستم و دوست دارم با هر تیمی این تیم موفق باشد. نکونام خود از بازیکنان بزرگ بوده است. او در چند تیم موفق بوده و امسال هم در حال موفقیت است. اگر حاشیه‌ای نباشد او هم خوب کار می‌کند و هم موفق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما