شناسهٔ خبر: 66708725 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فابرگاس به قولش عمل کرد: عشق و حال به خرج مربی!

سسک فابرگاس، سرمربی کومو، به وعده‌اش عمل کرده و هزینه پرواز خصوصی و اقامت بازیکنان تیمش را برای گذراندن آخر هفته در ایبیزا پرداخت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش" ورزش سه"، بازیکنان کومو با یک پرواز خصوصی که هزینه آن توسط فابرگاس پرداخت شده است به ایبیزا می‌روند. این باشگاه هفته گذشته موفق شد به سری A صعود کند و فصل را به شکلی فوق‌العاده به پایان برساند.

فابرگاس که مجوزهای لازم یوفا را برای سرمربی‌گری ندارد، مدتی است که به‌طور موقت از این سمت کناره‌گیری کرده و جایش را به اوسیان رابرتز داده است. هافبک سابق آرسنال و چلسی در حال حاضر دستیار رابرتز است اما پس از کسب مجوزهای یوفا، دوباره به سرمربی‌گری کومو برمی‌گردد.

این مربی جوان به بازیکنان کومو قول داده بود که در صورت صعود به سری A همه آنها را با یک پرواز اختصاصی به تعطیلاتی چند روزه خواهد فرستاد و حالا به قولش عمل کرده است.

2022893

همانطور که پاتریک کوترونه، مهاجم تیم، در یک استوری اینستاگرام خبر داده است، گروهی از بازیکنان کومو صبح روز جمعه با پروازی راهی ایبیزا شدند. این بازیکنان عبارتند از: بولچینی، فوماگالی، باربا، آیوین، سولینی، کاساندرو، ابیلدگارد، گابریلونی، سالا، اودنتال، یوآنو، بلمو، کوترونه، باله، ویگوریتو، براونودر، کورتو و پیومبینو.

کوترونه همچنین در این استوری از مربی‌اش تشکر کرد و پایین‌تر از آن هم یک ایموجی هواپیما را در کنار پرچم اسپانیا گذاشته است.

نظر شما