شناسهٔ خبر: 66707252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های تنیس ایران، ازبکستان و قزاقستان

دو تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های تنیس ایران، قزاقستان و ازبکستان در ادامه سفر رئیس فدراسیون تنیس کشورمان به قزاقستان، به صورت جداگانه به امضا رسید.

صاحب‌خبر -
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های تنیس ایران، ازبکستان و قزاقستان
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، داود عزیزی که برای حضور در نشست مشاورین توسعه تنیس آسیا به قزاقستان سفر کرده در دیدار‌هایی جداگانه با روسای فدراسیون تنیس قزاقستان و ازبکستان دیدار و تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
 
تاکید و توجه به بخش استعدادیابی، صدور وایلد‌کارت در رقابت‌های تور جهانی و جونیور، تنظیم تقویم مسابقات سه کشور با هدف برگزاری رویداد‌های تنیس در کشور‌های ایران، ازبکستان و قزاقستان و امکان حضور ورزشکاران سه‌کشور در مسابقات یکدیگر، استفاده از ظرفیت‌های داوری، مربیان و تبادل برنامه‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های مختلف با تاکید بر توسعه تنیس از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.
 
داود عزیزی همچنین با حضور در کمپ‌های بین‌المللی تنیس و مرکز ملی این رشته در قزاقستان، از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های مربوطه قرار گرفت و مقرر شد سه کشور، امکان استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر را داشته باشند.

نظر شما