شناسهٔ خبر: 66707151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب جمعه همدان:

انتظار می‌رود به تخلفات در هر جایی رسیدگی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برخورد دولت با متخلفان ارزشمند است، انتظار می‌رود هر کجا تخلفی انجام شد به آن رسیدگی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: ضروری است فرهنگ کرامت در جامعه توسعه یابد.

او خطاب به مسئولان و کارمندان افزود: امام رضا(ع) تاکید بسیاری بر داشتن عطوفت با مردم داشته اند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مسوولان با مردم کریمانه برخورد کنند و مردم را آقای خودشان بدانند، تأکید کرد: مردم در جامعه باید در ارتباط با یکدیگر و خانواده دارای رأفت باشند.

او از تاخیر کار مردم به عنوان حق الناس یاد و تصریح کرد: مسئولان و کارکنان دولتی اگر در کار و امور مردم تأخیر بیفتد باید نزد خدا پاسخگو باشند.

امام جمعه همدان درباره تعطیلی روز شنبه نیز با بیان اینکه این طرح موافقان و مخالفانی دارد افزود: این مصوبه اثرات فرهنگی و اجتماعی دارد، اما نباید عده‌ای را به بی دینی متهم کرد.

او تأکید کرد: در این زمینه باید از کارشناسان امین که منافع اقتصادی کل مردم را در نظر می‌گیرند برای اظهارنظر استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی به مردم غزه و ظلمی که رژیم صهونیستی در قبال آنان انجام می‌دهد هم اشاره و تصریح کرد: امروزه وجدان‌های بیدار جهان از این مردم دفاع می‌کنند، اما باید پرسید چرا در کشور‌های عربی و مسلمان درباره کشتار غزه سکوت شده است...؟!

<div id="video-display-embed-code_11124047"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236686/11124047?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما