شناسهٔ خبر: 66706723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خبرنگار افتخاری بسیج گلستان؛

علاقه به فعالیت رسانه ای در بسیج مرا وارد حرفه خبرنگاری کرد

خانم فاطمه سوخت سرایی گفت: با توجه به اعتقادات دینی و اعتقادی و سابقه خانوادگی به فعالیت های مختلف در سپاه و بسیج پرداختم.از سال ۱۴۰۱ در حوزه رسانه و فضای مجازی به صورت تخصصی در بسیج شروع به فعالیت کردم.

صاحب‌خبر -

علاقه به فعالیت رسانه ای در بسیج مرا وارد این حرفه کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات گفتگویی صمیمانه با سرکار خانم فاطمه سوخت سرایی یکی از خبرنگاران افتخاری بسیج گلستان انجام دادیم که در ادامه می خوانید؛

 

1- لطفا خودتان را معرفی کنید و بگویید چه شد که وارد این فعالیت شدید؟

به نام خدا . فاطمه سوخت سرائی هستم خبرنگار افتخاری از ناحیه رامیان من در خانواده ای انقلابی که عاشق امام و رهبری بودند بزرگ شدم و از نوجوانی علاقه به فعالیت های رسانه ای در بسیج داشتم.  با توجه به اعتقادات دینی ،مذهبی و اعتقادی و سابقه خانوادگی به فعالیت های مختلف در سپاه و بسیج پرداختم.از سال ۱۴۰۱ در  حوزه رسانه و فضای مجازی  به صورت تخصصی در بسیج شروع به فعالیت  کردم.

 

۲. در زمان انتخاب موضوعات ، چه عواملی را در نظر می‌گیرید؟

موضوع باید مناسبت داشته باشد یعنی جز اولویت های های مهم و اساسی  از نظر محقق باشد

موضوع حائز اهمیت  و شایسته بررسی  و مطالعه باشد

طرح مطلب  به گونه باشد که مخاطبان خود را در عرصه آگاهی و معرفت گامی به پیش ببرد

 

۳. چه نکاتی برای افزایش موثریت و تأثیرگذاری فعالیت تان مدنظر شماست؟

استفاده از ظرفیت ها و امکانات بروز و پیشرفته و آشنایی کامل با فناوری های روز و همچنین بهره گیری از تجربیات ارزشمند رسانه های موفق و همچنین اشرافیت کامل و داشتن اطلاعات کافی از جریانات و موضوعات

 

۴. چه توصیه‌هایی برای افرادی که به حرفه خبرنگاری یا عکاسی یا...  علاقه‌مند هستند و تمایل به فعالیت در امور بسیج را دارند،  دارید؟

خبرنگاری ، مانند زنجیر بر اعضا و جوارح انسان می پیچد تا این که  محصولی خوب در آید،البته یک خبرنگار می بایست در تولید محتوای خبری جسارت،شجاعت،اراده مستحکم داشته  باشد همیشه در کارهای  اخلاص و خلوص نیت داشته باشیم و ما با عمل خودمان در حوزه رسانه می توانیم مردم را تشویق به اسلام کنیم که یک کار بزرگی است.

۵.چگونه با فشار ها و مسائل در حین گزارش دهی مواجه میشوید ؟

ابتدا به خداوند توکل میکنم و آرامش خود را حفظ میکنم و با خونسردی تمام آن مشکل را حل میکنم .

انتهای پیام/

نظر شما