شناسهٔ خبر: 66703444 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چهار تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شدند

در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان، گل گهر و آلومینیوم به نیمه نهایی صعود کردند و تراکتور حذف شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چارچوب مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، سپاهان در نقش جهان با تک گل فرشادِ احمد زاده، ملوان انزلی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.
تیم فوتبال گل گهر در سیرجان با ۵ گل  هوادار تهران را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. برای میزبان، زائر کاظمینی دو گل و زنده روح، سحرخیزان و ممی زاده هر کدام یک گل  به ثمر رساندند.
در تبریز،  تیم های تراکتور و مس رفسنجان در ۹۰ دقیقه به تساوی صفر - صفر رسیدند، اما در نخستین دقیقه وقت‌های اضافه، مسی‌ها با گلزنی محمدمهدی محبی، یک صفر به پیروزی رسیدند و جواز حضور در جمع ۴ تیم پایانی را کسب کردند و در اردکان، آلومینیومِ اراک با تک گلِ دقیقه ۱۱۹ رضا جبیره، میزبانش تیم لیگ یکی چادرملو را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

بر اساس برنامه، در مرحله نیمه نهایی، سپاهان با گل گهر و مس با آلومینیوم دیدار می کنند. میزبانی و میهمانی این مرحله با قید قرعه مشخص خواهد شد و مسابقات این مرحله در روز‌های آخر خرداد برگزار می‌شود و قرار است فینال در روز ۳۱ خرداد برگزار شود.

<div id="video-display-embed-code_11122183"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236409/11122183?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما