شناسهٔ خبر: 66703377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دلایل دشان برای دعوت غیرمتظره از ستاره ناآماده

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، می‌گوید انگولو کانته به دلیل عملکرد خوبی که در عربستان داشته لیاقت دعوت حضور در یورو را داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، اعلام کرد توانایی انگولو کانته موجب شد تا این بازیکن را به اردوی تیم ملی برای یورو 2024 دعوت کند. این بازیکن 33 ساله پس از آخرین دعوت در ژوئن 2022، بخشی از فهرست 25 نفره خروس‌ها برای یورو خواهد بود.

کانته جام جهانی 2022 قطر را به دلیل مصدومیت از دست داد اما از زمان اولین حضورش در سال 2016، 53 بازی ملی برای فرانسه در کارنامه دارد. باید دید آیا کانته باتجربه در تورنمنت پیش رو زیر نظر دشان نقشی کلیدی خواهد داشت یا نه.

کانته پس از پیوستن به الاتحاد از چلسی در تابستان گذشته، شرایط مناسبی داشته و در این فصل 28 بازی در لیگ برتر عربستان انجام داد.

2022763

دشان درمورد انتخاب کانته به آر‌اِم‌سی اسپورت گفت: "انگولو کانته فصل 23-2022 را پشت سر می‌گذاشت که در آن خیلی بازی نکرد. او یک فصل کامل را پشت سر گذاشت که البته در اروپا نبوده اما تمام توانایی‌های بدنی خود را دوباره به دست آورده است.

به دلیل تجربه او مطمئن شدم که تیم فرانسه همراه او بهتر خواهد بود. او توانایی‌های ورزشی خود را دوباره نشان داده است. می‌توانیم در مورد سختی خاص بازی در عربستان صحبت کنیم، اما او در طول فصل بیش از 4 هزار دقیقه بازی کرد، یعنی بیش از 40 بازی.

همراه انگولو، بدون توجه به شرایط، هرگز مشکلی وجود ندارد. او یک فرشته است. همه او را دوست دارند. او هیچ مشکلی ندارد. انگولو خوب است، او همیشه خوب است."

نظر شما