شناسهٔ خبر: 66702258 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حذف کروکی‌های کاغذی از تصادف

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان یزد، از حذف کروکی‌های کاغذی از تصادف‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

حیدری رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان یزد در نشست هماهنگی و همکاری بین کارشناسان پلیس راهور و کارشناسان خسارت شرکت‌های بیمه از حذف کروکی‌های کاغذی در تصادفات خبرداد و گفت: از این پس در صحنه تصادف، کروکی بصورت آنلاین ثبت و ضبط می‌شود.

وی افزود: افسر پلیس راهور با مراجعه به صحنه تصادف با تبلت‌هایی که در اختیارشان قرار گرفته، به سامانه طراحی شده مراجعه و همان لحظه کروکی را ترسیم و به شرکت‌های بیمه خدمات خسارت را اعلام خواهد کرد.

حیدری ادامه داد: با این حرکت، دیگر نیاز نیست تا مردم به پلیس راهور جهت تهیه کروکی و ارائه به شرکت‌های بیمه‌ای مراجعه کنند.

مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان نیزهدف اصلی این کار را جلوگیری از اتلاف وقت و سردرگمی مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به حجم ترافیک بالا و تعداد وسایل نقلیه، نیاز است تا رسیدگی در پرداخت خسارت دیدگان تسریع شود.

سرهنگ آدمی زاده از طرفین حادثه خواست تا شماره تلفن همراهی که ارائه می‌دهند متعلق به شخص مقصر و غیر مقصر باشد تا بتوانند از طریق پیامکی که برایشان ارسال می‌شود، موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: مردم با هر نوع وسیله نقلیه که دچار حادثه شدند، اگر خودشان از میزان تقصیر، اطلاع کافی ندارند، می‌توانند با پلیس تماس گرفته تا اگر خسارتشان در حدی باشد بود که بدون کروکی می‌تواند پرداخت شود، راهنمایی شوند.

مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان ادامه داد: اگر غیر از این بود، افسر راهور در صحنه حاضر می‌شود و کروکی آنلاین برایشان ترسیم خواهد شد تا به شرکت‌های بیمه ارجاع شود.
 سرهنگ آدمی زاده همچنین از مردم خواست تا در هنگام تصادفات خسارتی حتما راه را باز و از ایجاد ترافیک‌های کاذب جلوگیری کنند.

نظر شما