شناسهٔ خبر: 66701210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در راستای ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی جهانی نجوم در استان برگزار شد؛

کارگاه آموزشی "آسمان را ببین" در کانون کرمانشاه

در راستای ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی جهانی نجوم در استان، کارگاه آموزشی و مسابقات نجوم با عنوان "آسمان را ببین" برای اعضای نوجوان دختر در کانون کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در راستای ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی جهانی نجوم در استان، کارگاه آموزشی و مسابقات نجوم با عنوان "آسمان را ببین" برای اعضای نوجوان دختر در کانون کرمانشاه برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: این ویژه‌برنامه نخست در قالب یک فراخوان با عنوان " اولین فراخوان کارگاه آموزشی و مسابقات نجوم آسمان را ببین " برای مراکز ارسال شد و اعضای نوجوان دختر علاقه‌مند به این ویژه‌برنامه دعوت شدند تا بتوانند با این مقوله آشنایی بیشتری پیدا کنند.

کارگاه آموزشی "آسمان را ببین" در کانون کرمانشاه
وی افزود: یکی از فعالیت‌های مراکز علمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، فعالیت نجوم "آشنایی با ستاره‌شناسی آماتوری" هست، نجوم، هم به عنوان علم و هم به عنوان سرگرمی و کشف راز آسمان شب برای اعضای کودک و نوجوان، بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است که به همین خاطر این ویژه‌برنامه برای آشنایی بیشتر نوجوانان با برنامه‌ها و فعالیت‌های نجوم و ترغیب آنها به شرکت در فعالیت‌های علمی برگزار شد.
زنجانی بیان داشت: این ویژه‌برنامه در سه بخش و شامل کارگاه آموزشی نجوم و خداشناسی، آشنایی با دستاوردهای علمی امیرحسین آهی عضو فعال نوجوان پسر (صاحب چندین دستاورد علمی و برگزیده‌ی چندین جشنواره‌ی علمی) و بخش سوم نیز مسابقه‌ی ساخت تلسکوپ شکستی به شیوه‌ی ساده بود که برای اعضا به اجرا درآمد و با استقبال خوب اعضا و مربیان روبرو شد.

کارگاه آموزشی "آسمان را ببین" در کانون کرمانشاه

نظر شما