شناسهٔ خبر: 66700607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر کشور اعلام کرد

اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات جاده چالوس

سپیده پورشعبان

وزیر کشور با اشاره به یکطرفه شدن جاده چالوس و بروز مشکلات زیاد برای مردم بومی منطقه در مرزن آباد گفت: دولت ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات جاده چالوس در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی ۲۷ اردیبهشت در جمع مسئولان چالوس با بیان اینکه سواحل باید در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد و شهرداری‌ها آنرا برای استفاده عموم آماده کنند،اظهار کرد: در مورد سواحل خارج ازحوزه شهری نیز بخشداری‌ها موظف به ساماندهی هستند.

وی با تاکید براینکه سالم سازی و بهسازی سواحل بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه داشت، افزود: این امر مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق و پای کار بودن مسئولان مربوطه است.

وزیر کشور با اشاره به یکطرفه شدن جاده چالوس و بروز مشکلات زیاد برای مردم بومی منطقه در مرزن آباد،تصریح کرد: این درخواست و مطالبه بحق مردم مرزن آباد و روستاهای بالادست است و پلیس راهور باید راهکار لازم را برای رفع این مشکل پیدا کند.

وحیدی گفت: دولت ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات جاده چالوس در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه برای رفع ترافیک شهری چالوس باید شهرداری طرح توجیهی آماده کند،بیان کرد:شهرداری این طرح را به سازمان شهرداری‌ها ارائه کند همچنین نسبت به بهبود آن اقدام شود.

وزیر کشور با اشاره به پروژه چند ساله زیرگذر نواب و مشکلات زیادی که داشته است،یادآور شد: با توجه به اهمیتی که این پروژه دارد دولت کمک می‌کند تا هر چه زودتر تکمیل شود.

وحیدی در ادامه با تاکید بر کمک به ساماندهی رودخانه چالوس،افزود: چالوس پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران است و تلاش می‌شود متناسب با شرایط موجود نسبت به ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها اقدام شود.

وی در پایان گفت: چالوس قدمگاه ۲۱ هزار شهید است و ارزش های معنوی آن در کنار سایر ارزش‌ها بسیار مهم است و در این جلسه مطالباتی مطرح شد که به آن توجه خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما