شناسهٔ خبر: 66700401 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مورایس: شاید سوم شدن در لیگ برای ما جام باشد!

سرمربی سپاهان می‌گوید باتوجه به اتفاقات و حواشی لیگ شاید سوم شدن برای تیمش مثل کسب یک جام باشد.

صاحب‌خبر -

ژوزه مورایس پس از پیروزی سپاهان مقابل ملوان و صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی بین دو تیم خیلی خوب برگزار شد. گفته بودم که باید بهترینمان را ارائه دهیم و این کار را کردیم. ساختار خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. البته چند موقعیت را هم تبدیل به گل نکردیم اما لیاقت این پیروزی را داشتیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره احتمال دست کم گرفتن لیگ توسط بازیکنانش باتوجه به صعود سپاهان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: از این سوال مشخص است شما شخصی هستید که نگران هستید و به باشگاه سپاهان اهمیت می‌دهید. ذهنیت من هم مثل شماست. جام حذفی و لیگ دو رقابت مختلف داریم. در جام حذفی دو بازی تا قهرمانی فاصله داریم تا به پلی آف لیگ نخبگان برسیم. در لیگ هم با جایگاه سوم وارد یک رقابت بین المللی دیگر می‌شوید و هنوز این لیگ تمام نشده است.

مورایس اضافه کرد: باشگاه بزرگ و حرفه‌ای نمی‌تواند بگوید که به لیگ اهمیت نمی‌دهیم. ما باید بجنگیم و بازی‌هایمان را ببریم. حتی هیچ اهمیتی ندارد اگر جام حذفی قبل از لیگ به پایان برسد. باید در سطح بالا و حرفه‌ای فکر کنیم و کارمان را انجام دهیم. تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است اما شاید از صحبت‌های اخیر مدیرعامل باشگاه سوتفاهم شده است. ما به عنوان یک باشگاه برای کسب بهترین جایگاه تلاش خواهیم کرد. با تمام اتفاقاتی که برای ما افتاد شاید سوم شدن هم برای ما جام باشد.

او خطاب به هواداران تیم بیان کرد: آرزو می‌کنم که در تمام بازی‌های سپاهان ورزشگاه پر باشد. امیدوارم هواداران هر روز در کنار تیم زندگی کنند و شاهد حضور همیشگی هواداران باشیم. حمایت کردن یک شخص باید با شور و شوق باشد و نتایج می‌تواند در رفتار هواداران تاثیر بگذارد. درک می‌کنم که هواداران به خاطر اتفاقات لیگ انتقاد کنند اما جام حذفی یک رقابت متفاوت تر است. با این حال تشکر می‌کنم از کسانی که به ورزشگاه آمدند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار نوجوانی در رابطه با تقابل با گل گهر در مرحله نیمه نهایی گفت: همانطور که یک بازیکن جوان به زمین می‌فرستید، دیدن یک خبرنگار جوان هم شاید جذاب باشد. سوال خوبی پرسیدید. هنوز نمی‌دانیم در خانه یا خارج از خانه بازی می‌کنیم. آن‌ها هم از ما شکایت کرده بودند و باعث شدند یک امتیاز از ما کم شود. گل گهر یکی از تیم‌های خوب است و خوب حقوق می‌دهند. نمی‌دانم بودجه‌شان داخل سقف است یا خارج اما می‌دانم از نظر مالی در شرایط خوبی هستند. بازیکنان خوب و باکیفیتی هم دارند. یک بازیکن باکیفیت هم از لالیگا دارند. امروز هم پنج گل زدند و این یعنی بازی ساده نخواهیم داشت. به هر حال هر جایی که بازی کنیم، نیاز به حضور هواداران داریم و امیدوارم کنار ما باشند.

بیشتر بخوانید: درخواست ویژه و مشترک تیم های استقلال و پرسپولیس از فدراسیون فوتبال

نظر شما