شناسهٔ خبر: 66700373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به همت ناحیه امام سجاد (ع)؛

همایش طلایه داران بسیج سازندگی در مرکز تحقیقات علوم دامی کشور برگزار شد

بسیجیان و جهاگران در عرصه های مختلف، در همایش طلایه داران بسیج سازندگی که در مرکز تحقیقات علوم دامی کشور برگزار، تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار سید محمدعلی حاجی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام، در این مراسم اظهار کرد: معجزات بسیج در عرصه سازندگی ایران بسیار چشم گیر بوده و این معجزات امروز با بسیج سازندگی همچنان ادامه می‌یابد.


همایش طلایه داران بسیج سازندگی در مرکز تحقیقات علوم دامی کشور برگزار شد
وی به عرصه‌های مختلف خدمت رسانی که بسیج سازندگی گروه‌های جهادی در طول این سالیان ارائه دادند، اشاره و افزود: فضای کشور در شرایط بیماری کرونا به هم ریخت، اما با حضور به موقع جهادگران، مردم و شبکه‌های مردمی مدیریت شد در مقابل کشور‌هایی دیدیم به دلیل نداشتن این ساختار‌ها و ساز و کار‌های مردمی و شبکه‌های مردمی نتوانستند آنچنان که باید و شاید این فضای کرونا را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: با برکت تدابیر مقام معظم رهبری، کار جهادی گروه‌های جهادی این شبکه بزرگ مردمی را دیدیم که این فضای ترس و واهمه و دلهره که در سراسر دنیا وجود داشت کشور ما به یک فضای خدمت رسانی همدلی تبدیل شد و آن نهضت کمک مومنانه بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) در بخشی دیگری به بحث واکسیناسیون گروه‌های جهادی و تخصصی که وجود داشت، اشاره کرد، گفت: اگر این شبکه‌های مردمی باز وجود نداشت سرعت واکسیناسیون در کشور به این شکل نمی‌توانست بالا برود و یک شبکه گسترده می‌خواست.

وی ضمن یادآوری به خدمات ارزشمند بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) در زمان کرونا اشاره کرد: جهادگران در منطقه غرب دو مرکز مستقل شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، واکسیناسیون را تسهیل کردند و همچنین موضوعات مختلف از جمله غربالگری و فاصله گذاری که به همت شبکه بزرگ مردمی و به صورت خودجوش انجام شد و به اتمام بیماری کرونا با سرعت بیشتر و بهتر انجامید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) عنوان کرد: در آینده با تمام توان پای کار خواهیم بود، پای کار انقلاب، پای کار نظام، خدمت به مردم، خدمت رسانی به اقشار محروم که از وظایف بزرگ و مهم ما است.

وی تاکید کرد: مسئله اصلی ما توانمندسازی اقشاری است و نیاز به کمک دارند که در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است و با یک هدف گذاری خوب و مناسب این اقدامات صورت بگیرد.

حاجی محمدی از فعالیت و علکرد‌های جهادگران فعال در عرصه‌های خدمت رسانی که دیگر در جمع ما نیستند، مرحومان پیرای، اصغر پرده دار و علی رضایی را گرامیداشت.

حاجی محمدی درپایان ابراز کرد: میثاق ما همان میثاقی است که با شهدا داشتیم، ادامه این راه خدمت رسانی و ادامه مسیری که شهدا برای ما مشخص کردند و مقام معظم رهبری برای ما تثبیت کردند، باشد.

نظر شما