شناسهٔ خبر: 67230476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد

توسعه ۱۰ هزار متری باغ بانوان «طلوع»

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در راستای توجه به ویژه به بانوان، باغ بانوان «طلوع» در حال فعالیت است و استقبال خوبی از آن می‌شود، از این‌رو در صدد توسعه ۱۰ هزار متری آن هستیم.

صاحب‌خبر -

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این منطقه با وسعت ۲۵۰۰ هکتاری با ۱۷ محله، ۱۰۰ مسجد، ۸۰ هیئت مذهبی و کانون‌های فعال فرهنگی، قومیت‌های مختلف بستر بسیار خوبی برای فعالیت و تعامل دارد.

وی افزود: سال جاری در امتداد توسعه محلات کمتر برخوردار ۸۲۴ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های محله محور با تمرکز بر رشد و ارتقای کیفی این محلات بودجه در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شاهد احداث میدان «عروج» با آزادسازی ۱۰ هزار متر مربع اطراف آن هستیم، همچنین احداث میدان مدرس و خیابان شهید رئیسی در منطقه حصه در دستور کار قرار دارد.

صیرفی‌نژاد گفت: در راستای توجه به ویژه به بانوان، باغ بانوان «طلوع» در مجاورت منطقه ۱۰ در حال فعالیت است و استقبال خوبی از آن می‌شود، از این‌رو در صدد توسعه ۱۰ هزار متری آن هستیم که سال گذشته فاز اول آن اجرا شد و سال جاری فاز نهایی آن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به احداث ورزشگاه کیمیا در مجاورت پارک محله هفتون گفت: سال جاری در امتداد توسعه محلات کمتر برخوردار ۵,۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار با تمرکز بر رشد و ارتقای کیفی این محلات در نظر گرفته شده است.

‌مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: در خصوص حل معضل ترافیکی در محله مصلی، امسال آغاز به‌کار پروژه پارکینگ عمومی را در دستور کار قرار دادیم، همچنین در کنار مباحث عمرانی و خدماتی، پروژه‌ها و رویدادهای فرهنگی از جمله طرح فانوس‌ها و چشمه‌های نورانی به منظور تأثیرات فرهنگی در دستور کار است.

نظر شما