شناسهٔ خبر: 66699393 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

نمایشگاه کتاب از نگاه مردم/۸

رضایت ۷۳ درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران

مردم در نظرسنجی‌ها به هشتمین روز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمره ۷۳ از ۱۰۰ دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، طرح نظرسنجی از بازدیدکنندگان نمایشگاه با هدف رفع مشکلات و بهبود فرآیندها براساس نظر مردم در مبادی ورودی نمایشگاه درحال اجرا است. ستاد برگزاری نمایشگاه، روزانه برشی از نتایج این پیمایش را منتشر می‌کند.

نمره مردم به روز هشتم سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۷۳ از ۱۰۰ بود.

سه درخواست مردمی شامل افزایش برنامه‌های تفریحی در حیاط نمایشگاه، استقرار آبسردکن در محوطه نمایشگاه و در نظر گرفتن امکانات رفاهی برای مسافران بود، در این زمینه اقدامات ستاد برگزاری برای رفع مشکلات شامل توجه بیشتر کمیته اجرایی به تهویه سالن‌ها با توجه به گرم‌تر شدن هوا، افزایش ساعت فعالیت نمایشگاه در دو روز آخر هفته و افزایش برنامه‌های میدانی فرهنگی و تفریحی در حیاط بود.

همچنین سال نقطه قوت روز هشتم نظم در برگزاری، اجرای برنامه‌های رسانه‌ای با حضور شخصیت‌های مطرح در نمایشگاه و جامعیت موضوعی کتاب‌ها و ناشران بود. پراکندگی و فاصله زیاد سالن‌ها، کوتاه بودن ساعات بازی در روزهای تعطیل و تهویه نامناسب و گرمی هوا در برخی سالن‌ها نیز سه نقطه ضعف نمایشگاه در روز هشتم از نگاه مردم بود.

براساس این نظرسنجی مردم در پاسخ به این سوال که چقدر از نظافت محیط نمایشگاه رضایت داشتید اینگونه پاسخ دادند؛ ۱۰ درصد خیلی زیاد ۶۲ درصد زیاد ۱۱ درصد متوسط، درصد کم و ۴ درصد نیز خیلی کم. در این میان رضایتمندی از تمیزی فضای نمایشگاه کتاب در روز هشتم، حدود ۸۱ درصد بود.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۹ اردیبهشت فرهنگی ناشران از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

نظر شما