شناسهٔ خبر: 66698440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اعتماد دوباره مورایس به زوج خط دفاع سپاهان

محمد دانشگر مدافعی که در طول فصل بیشترین بازی را برای سپاهان انجام داده بود در هفته بیست و دوم مقابل صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از ترکیب اصلی این تیم خارج شد تا مورایس از هادی محمدی و سیاوش یزدانی استفاده کند، او در بازی هفته بیست و هفتم مقابل مس رفسنجان از محمد دانشگر در پست دفاع راست استفاده کرد اما در این مسابقه رامین رضاییان را در ترکیب اصلی قرار داد و دانشگر را نیمکت نشین کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: ژوزه مورایس از زوج هادی محمدی و سیاوش یزدانی در بازی با ملوان استفاده کرد.

ژوزه مورایس در بازی با ملوان در جام حذفی به زوج دفاعی هفته‌های گذشته خود دست نزد و در بازی با ملوان از سیاوش یزدانی و هادی محمدی استفاده کرده است تا ثبات را در خط دفاعی حفظ کند.

محمد دانشگر مدافعی که در طول فصل بیشترین بازی را برای سپاهان انجام داده بود در هفته بیست و دوم مقابل صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از ترکیب اصلی این تیم خارج شد تا مورایس از هادی محمدی و سیاوش یزدانی استفاده کند، او در بازی هفته بیست و هفتم مقابل مس رفسنجان از محمد دانشگر در پست دفاع راست استفاده کرد، اما در این مسابقه رامین رضاییان را در ترکیب اصلی قرار داد و دانشگر را نیمکت نشین کرد.

عملکرد خوب یزدانی و محمدی باعث شد تا مورایس پس از بازگشت دانشگر هم دست به خط دفاعی خود نزند و در این مسابقه حساس از دو مدافعی که در پنج هفته اخیر در ترکیب اصلی قرار گرفتند استفاده کند.

دانشگر در بازی مقابل شمس‌آذر در جام حذفی به میدان رفت و در آن مسابقه به همراه دیگر بازیکنان سپاهان موفق به انجام کلین‌شیت شد، اما در بازی با استقلال ملاثانی غایب بود و در دیدار مقابل ملوان هم روی نیمکت قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما