شناسهٔ خبر: 66698293 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رهبر انصارالله یمن: حمله اسرائیل به رفح با طرح آمریکا بود

سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن با اشاره به همدستی آمریکا در نسل‌کشی ملت فلسطین و محاصره نوار غزه و بستن گذرگاه رفح در جنوب این منطقه گفت: این آمریکایی‌ها بودند که طرح حمله به گذرگاه رفح و اشغال آن را به رژٰیم اسرائیل دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، سید عبدالملک الحوثی در سخنان تلویزیونی امروز خود گفت: طرح حمله به رفح از طرف آمریکا بود و آمریکایی‌ها در گرسنگی دادن به ملت فلسطین برای نسل‌کشی آنها شریک هستند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در زمینه تسلیحات به تولید بمب‌هایی توجه دارند که قوی و ویران کننده شهرها باشد و این نشان از خوی جنایتکارانه و تجاوزگرانه آنها دارد.

سید عبدالملک الحوثی گفت: آمریکایی از همان آغاز سلاح‌های خود را به گونه‌ای می‌سازند که شهرها را به طور کامل ویران کند و به طور گروهی مردم را بکشد.

رهبر جنبش انصارالله درباره ادامه عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی یا کشتی شرکت هایی که با رژیم صهیونیستی داد و ستد دارند، گفت: این هفته ۷ عملیات با ۱۳ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد در دریای سرخ، خلیج عدن و اقیانوس هند انجام شد.

انتهای پیام

نظر شما