شناسهٔ خبر: 66571858 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

عبدالملک الحوثی: حمله رژیم اسرائیل به رفح با چراغ سبز واشنگتن صورت گرفت

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا تظاهر می‌کند که درباه رفح به رژیم صهیونیستی فشار می‌آورد، حال آنکه ورود رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح با چراغ سبز آمریکا بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز (۲۰ اردیبهشت) با اشاره به عملیات نظامی رژیم صهیونیستی به شهر مرزی رفح گفت: عملیات در رفح تهدیدی برای امنیت و ثبات مصر و تخطی از توافقات امضا شده با آن است.

رهبر انصارالله یمن افزود: دولت آمریکا چراغ سبز ورود رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح را داد.

وی اظهار کرد: درصورتی‌که آمریکا تصمیم به توقف تجاوز به غزه بگیرد جنگ فوراً متوقف خواهد شد.
الحوثی بیان کرد: آمریکا تظاهر می‌کند که درباه رفح به رژیم صهیونیستی فشار می‌آورد درحالی که همزمان مقدار زیادی سلاح و بمب برای این رژیم تأمین کرده است.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: آمریکا در ماه‌های گذشته مقادیر زیادی سلاح به دشمن صهیونیستی تحویل داد که برای قتل عام اهالی رفح کافیست.

عبدالملک الحوثی گفت: بیانیه‌های محکومیت درباره اوضاع غزه تأثیر‌گذار نیست و آمریکا به آن توجه نمی‌کند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه گفت: آمریکا نه فقط به تظاهرات‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها اهمیت نمی‌دهد بلکه آن را سرکوب کرده و با خشونت و نقض قوانین با آن برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: نباید فریب مواضع آمریکا را خورد، زیرا خودش شریک در قتل عام مردم غزه بوده و در اشغال گذرگاه رفح سهیم است.

عبدالملک الحوثی گفت: اشغال گذرگاه رفح هرگز باعث تحقق دستاوردی نظامی برای دشمن صهیونیستی نمی‌شود زیرا منطقه‌ای غیرنظامی است نه جبهه‌ای نظامی برای رزمندگان. سطح جنایت و ددمنشی صهیونیستی نشانه کینه و خصومت شدید آن نست به مسلمانان و عرب‌ها می‌باشد.

رهبر انصارالله تصریح کرد: حمایتی که دشمن از غرب دریافت می‌کند ناشی از نفرت و جاه طلبی آن‌ها در منطقه ماست.

وی سپس گفت: صدور بیانیه‌های محکومیت فایده‌ای برای ما به عنوان ملت عرب و مسلمان ندارد و خطر آمریکا را از ما دفع نخواهد کرد.

رهبر انقلاب یمن تأکید کرد: زمانی که دشمن به ندای ملت‌ها گوش نمی‌دهد فقط یک اقدام جدی می‌تواند مثمر ثمر باشد. آمریکا آشکارا رژیم صهیونیستی را به اشغال گذرگاه رفح تشویق و شرایط را برای این رژیم فراهم کرد لذا شریک تمام جنایاتش است.

الحوثی گفت: حمله به گذرگاه رفح چالشی برای مصر و تهدیدی برای امنیت آن است و نقض توافقات با این کشور می‌باشد.

انتهای پیام

نظر شما