شناسهٔ خبر: 66697815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

وحید جلیلی قائم‌مقام صداوسیما:

فیلمنامه سریال ناوگروه ۸۶ ارتش در مراحل پایانی است

وحید جلیلی قائم‌مقام صداوسیما در مراسم تجلیل از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: خوشحالم افتخار پیدا کردم در جمع شما قهرمانان نیروی راهبردی دریایی ارتش باشم.

صاحب‌خبر -
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلیلی ادامه داد: سوگمندانه باید گفت بسیاری از حرکت‌های عظیم جمهوری اسلامی پیوست خوب رسانه‌ای ندارد زیرا مردم به آنچه باید نسبت به آن سربلند باشند  باید آگاهی داشته باشند.

وی افزود: پوشش خبری تا حدی انجام نشد اگرچه شرمسار دوستان هستیم چراکه باید گسترده‌تر این حرکت رسانه‌ای می‌شد. اما مهمتر از پوشش خبری کار هنری است که در فرمایشات رهبری مورد تاکید قرار گرفت.

جلیلی ادامه داد: از همان روزی که ناوها پهلو گرفت کار پیوست هنری شد با ده‌ها نفر از این حماسه آفرینان و خانواده هایشان تاریخ شفاهی گرفته شد و از چند ماه قبل فیلمنامه‌نویسان در حال بررسی‌اند تا خط داستانی این اتفاق را بگیرند که سیناپس و طرح اولیه سریال نیروی دریایی ارتش و این حرکت بزرگ تابستان امسال آماده خواهد شد.

وی با اشاره به دراماتیزه بودن فیلمنامه سریال ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، تاکید کرد: با دوستان‌مان در این مسیر به دراماتیزه بودن این حرکت رسیدیم که چقدر مانع بر سر راه این دوستان بوده؛ از پیچیدگی‌های مسیر تا توطئه‌های دشمنان و گرفتاری‌های خانوادگی و فتنه‌ای که در کشور اتفاق افتاده برای فیلمنامه‌نویسان جذاب بود که چقدر درام جذابی این حرکت دارد و چه ابعاد باشکوهی دارد. فیلمنامه سریال نیروی دریایی ارتش در مسیر پایانی قرار دارد.

قائم‌مقام صداوسیما ضمن توصیه به مسئولان که به پیوست رسانه‌ای توجه داشته باشند تاکید کرد: این حرکت‌های استراتژیک و راهبردی دفاعی و امنیتی نیازمند تولید فیلم و سریال است. یکسری ملاحظات امنیتی در این راستا وجود دارد که این خواهش دارم حرکت نیروی دریایی را الگو قرار دهند و از همان ابتدا پیوست رسانه‌ای داشته باشد که همه کارهای دفاعی و امنیتی ما حرکت جهانی است و یکی از این اتفاقات عملیات وعده صادق بود که باید به کتاب، فیلم و سریال تبدیل شود‌.

نظر شما