شناسهٔ خبر: 66697662 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رهبر انصارالله یمن درباره ادامه عملیات علیه اسرائیل و کشتی های مرتبط با آن: این هفته ۷ عملیات با ۱۳ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد انجام دادیم

سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله درباره ادامه عملیات ارتش یمن علیه کشتی های اسرائیلی یا کشتی های عازم اسرائیل یا کشتی شرکت هایی که با اسرائیل داد و ستد دارند، گفت: این هفته ۷ عملیات با ۱۳ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد در دریای سرخ، خلیج عدن و اقیانوس هند انجام شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن با اشاره به همدستی آمریکا در نسل کشی ملت فلسطین و محاصره نوار غزه و بستن گذرگاه رفح در جنوب این منطقه گفت: این آمریکایی ها بودند که طرح حمله به گذرگاه رفح و اشغال آن را به رژٰیم اسرائیل دادند.

به گزارش شبکه المسیره، سید عبدالملک الحوثی در سخنان تلویزیونی امروز پنجشنبه خود افزود: طرح حمله به رفح از طرف آمریکا بود و آمریکایی ها در گرسنگی دادن به ملت فلسطین برای نسل کشی آنها شریک هستند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها در زمینه تسلیحات به تولید بمب هایی توجه دارند که قوی و ویران کننده شهرها باشد و این نشان از خوی جنایتکارانه و تجاوزگرانه آنها دارد.

سید عبدالملک الحوثی گفت: آمریکایی از همان آغاز سلاح های خود را به گونه ای می سازند که شهرها را به طور کامل ویران کند و به طور گروهی مردم را بکشد.

رهبر جنبش انصارالله درباره ادامه عملیات ارتش یمن علیه کشتی های صهیونیستی یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی یا کشتی شرکت هایی که با رژیم صهیونیستی داد و ستد دارند، گفت: این هفته ۷ عملیات با ۱۳ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد در دریای سرخ، خلیج عدن و اقیانوس هند انجام شد. 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما