شناسهٔ خبر: 66697629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای جشن امام رضایی‌ها در پایتخت

پلیس راهور تهران بزرگ جمعه ۲۸ اریبهشت، محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری جشن بزرگ امام رضایی‌ها در محدوده برگزاری مراسم اعمال می‌کند.

صاحب‌خبر -

اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای جشن امام رضایی‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون عملیات راهور تهران گفت: محدودیت‌های ترافیکی جشن بزرگ امام رضایی‌ها جمعه ۲۸ اریبهشت از ساعت ۱۴ در محدوده برگزاری این مراسم حدفاصل میدان ولیعصر تا میدان هفت تیر اعمال می‌شود.

 سرهنگ مومنی افزود:با توجه به برگزاری مراسم جشن امام رضایی‌ها جمعه ۲۸ اریبهشت از ساعت ۱۴ در محدوده خیابان کریمخان حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر، نیرو‌های پلیس مستقر می‌شوند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جمعه ۲۸ اریبهشت ، برای سهولت تردد شهروندانی که قصد حضور در این مراسم را دارند، از ضلع شمال خیابان مطهری به سمت جنوب، از مفتح به سمت غرب، از خیابان فلسطین به سمت شرق و از خیابان طالقانی به سمت شمال محدودیت تردد خودرو‌ها اعمال می‌شود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین برای دسترسی شهروندان، مترو‌های میدان ولیعصر و هفت تیر فعال خواهند بود و با شرکت واحد برای انتقال شرکت کنندگان به مراسم هماهنگی شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بعد از مراسم هم اتوبوس‌ها در خیابان‌های طالقانی، حافظ، قرنی و مفتح و بلوار کشاور آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.

سرهنگ مومنی افزود: آن دسته از شهروندان که با خودروی خود به مراسم مراجعه می‌کنند می‌توانند در محل‌هایی که پیش بینی شده خودروی خود را پارک کنند.

نظر شما