شناسهٔ خبر: 66697301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

همه چیز خوب بود اما؛

سه نقطه تاریک فصل انریکه با پی‌اس‌جی

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: فصل برای پی‌اس‌جی می‌تواند با یک سه‌گانه داخلی تمام شود. پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان نیز تا نیمه نهایی رفتند و با شکست مقابل دورتموند موفق نشدند به فینال برسند، ولی در لیگ داخلی و سوپرجام قهرمان شدند، در جام حذفی به فینال رسیده‌اند و هفته بعد باید به مصاف لیون بروند.
ژروم روتن، یکی از منتقدان همیشگی انریکه، بعد از پیروزی دیشب پی‌اس‌جی برابر نیس از انریکه و کاری که تا اینجا انجام داده تقدیر کرد: «من اغلب از انریکه انتقاد کرده‌ام ولی به پایان فصل رسیده‌ایم و ارزیابی کلی من از کار او در تیم مثبت است. او پی‌اس‌جی را بدون مسی و نیمار تحویل گرفت، 27 هفته توانست تیم را بدون شکست نگه دارد و تا فینال لیگ قهرمانان نیز چیزی فاصله نداشت.»
روتن ادامه داد: «نمی‌توان گفت فصل کاملی برای انریکه و پی‌اس‌جی بود ولی او شخصیت خودش را نشان داد. تیم را مدیریت کرد و همه بازیکنان پشت او هستند. استراتژی انریکه اغلب درست بود و همه اینها در شرایطی است که الخلیفی در ابتدای فصل گفت این یک سال گذار است چون سیاست ورزشی باشگاه تغییر کرده است.»روتن در پایان گفت: «سه نقطه تاریک در فصل انریکه می‌توان اشاره کرد. اولی نشست‌های خبری و ارتباط او با رسانه هاست. دومی نحوه مدیریت قضیه جدایی امباپه و سوم هم شکست از دورتموند در حالی که همه تصور می‌کردیم پی‌اس‌جی در فینال خواهد بود.»
 

نظر شما