شناسهٔ خبر: 66697200 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دبیر: قدر فرصت بدست آمده را بدانید

رئیس فدراسیون کشتی امروز با حضور در سالن شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی دقایقی را با فرنگی کاران ملی پوش و کادر فنی آن ها گفت و گو کرد. رئیس فدراسیون کشتی امروز با حضور در سالن شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی دقایقی را با فرنگی کاران ملی پوش و کادر فنی آن ها گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، دبیر در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و همکاران وی در کادر فنی این تیم، گفت: کادر فنی زحمات شبانه روزی را برای شما می کشد، ضمن اینکه مجموعه مدیریتی کشتی کشور نیز تمامی امکانات و شرایط را مهیا کرده تا شما بدون دغدغه بتوانید تمرینات خود را انجام دهید.

دبیر تصریح کرد: فرصت زیادی تا بازی های المپیک پاریس نمانده و کشتی گیرانی که راهی این مسابقات می شوند باید نتیجه 4 سال زحمت، رنج، سختی و تلاش خود را در این مسابقات بگیرند.

وی ادامه داد: برخی از شما برای اولین بار و برخی دیگر برای دومین بار است که در المپیک حاضر می شوید، آن هایی که در المپیک قبل حضور داشتند،‌ فرصت مجددی بدست آوردند که افتخارآفرینی کنند و آن هایی که برای اولین بار اعزام می شوند شاید دیگر چنین فرصتی را بدست نیاورند،‌پس نهایت تلاش خود را بکنید تا با خوشرنگ ترین مدال از این مسابقات به کشور باز گردید.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: مدال المپیک بدون  زحمت بدست نمی آید و هرکس از نظر فنی، جسمانی و روحی روانی آماده تر باشد و عزم خود را برای کسب مدال در این مسابقات مهم  جزم کرده است می تواند نتیجه خوبی را کسب کند.

وی افزود: پس باید از قبل برای این مسابقات برنامه می داشتید و در ادامه نیز باید خوب تمرین کنید، خوب استراحت کنید و تغذیه مناسبی داشته باشید و به چیز دیگری جز کسب افتخار در المپیک فکر نکنید و تمرکزتان کسب مدال در این بازی ها باشد.

دبیر با اشاره به اینکه ملی پوشان اعزامی به المپیک، نماینده ایران اسلامی در این مسابقات هستند خاطرنشان کرد: چشم یک ملت به عملکرد شما در این میدان بزرگ است، بعنوان یک سرباز باید بجنگید تا برای کشور عزیزمان ایران و مردم بزرگ آن، باعث سربلندی، افتخار و عزت شوید.
انتهای پیام/

نظر شما