شناسهٔ خبر: 66697128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امروز درمازندران

بهره برداری از طرح ها با حضور وزرای دولت

برخی از معاونان رئیس جمهور و وزرای دولت سیزدهم امروز برای بهره برداری وبازدید از طرح های اقتصادی و خدماتی در مناطق مختلف مازندران حضور یافتند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی دولت پس از ۹ سال امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

با حضور بهرام عین اللهی امروز با دور دوم سفر استانی هیئت دولت به مازندران این طرح آموزشی درمانی در محوطه دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح شد.

این دانشکده در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در ۶ طبقه با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی برای بهره مندی دانشجویان دندانپزشکی سراسر کشور که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند افتتاح شد.

عملیات اجرایی این طرح که از سال ۱۳۹۵ آغاز شده بود راکد ماند و با تخصیص اعتبار از سوی دولت این طرح آموزشی عمرانی افتتاح شد.

بازدید وزیر جهادکشاورزی از وازیک روستای مولد گل و گیاه شهرستان محمودآباد

در نخستین روز از دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت همراه به مازندران، نیکبخت وزیر جهادکشاورزی و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور با همراهی فرماندار، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، نماینده منتخب و ائمه جمعه محمودآباد و سرخ رود و دیگر مسئولان از روستای وازیک بعنوان دهکده مولد گل و گیاه در سرخ رود شهرستان محمودآباد بازدید کرد.

محمودآباد دارای ۹۰ هکتار سطح زیرکشت گل و گیاه زینتی است و سالانه ۴۵ میلیون شاخه، اصله، گلدان و بوته انواع گل و گیاهان زینتی در فضای باز و گلخانه‌ای در این شهرستان تولید می‌شود که ۸۰ درصد آن به گل‌های آپارتمانی اختصاص دارد.

 

 رئیس سازمان محیط زیست و بازدید از طرح‌های زیست محیطی در عباس‌آباد 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست برای بازدید از طرح‌های زیست محیطی و دیدار با فعالان اقتصادی و صنایع وارد شهرستان عباس‌آباد شد.

علی سلاجقه  از طرح های عمرانی، اقتصادی و زیست محیطی ودیدار با مسئولان و فعالان حوزه صنایع و تولیدکنندگان، بازدید کرد و همچنین در نشستی  با مدیران استانی و محلی به بررسی مسائل منطقه پرداخت 

حضور علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزارشهدای زیارت ور 

نظارت میدانی از وضعیت صنعت، تولیدکنندگان، واحد‌های تولیدی، صنعتی و همچنین زیست محیطی و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان عباس‌آباد از اهداف سفر سلاجقه به این شهرستان است

افتتاح شرکت پویا آیش شهرک صنعتی رجه با حضور وزیر صنعت و معدن

دکتر علی آبادی وزیر صنعت و معدن تجارت  با  حضور در گلزارشهدای هشت سال دفاع مقدس و ایراد فاتحه، سپس دیدار با امام جمعه بابل در جلسه شورای اداری فرمانداری این شهرستان حضور پیدا کردو بعد از این جلسه در شرکت پویا آیش بهارنارنج شهرک صنعتی رجه برای  افتتاح آن حضور یافت.

حضورمعاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بهشهر

دهقان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آیین آغاز به کار ساخت پروژه ۶ هکتاری گلخانه در حسین آباد بهشهر اظهار کرد: به نیابت از رئیس جمهور سلام گرم ایشان و هیئت دولت را به مردم سخت کوش منطقه می رسانم .

وی افزود: این گلخانه از بر کت است گه کار نوآورانه انجام دادن و با کمک 

به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، لین مجموعه کار خلاقانه‌ ای است که به کشاورزی با مشارکت مردم کمک می‌کند و تلاش داریم کار تکثیر شود. و امیدواریم سال آینده به عنوان گلخانه‌ای با مشارکت مردمی و اقتصادی به بهره برداری برسد.

ظهر امروز با حضور دکتر منصور معاون ریاست جمهور و رئیس برنامه بودجه کشور و مسئولین ادارات شهرستان محمودآباد، شرکت انرژی بخار آسیا سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد تومان به مساحت ۳ هکتار در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد به بهره‌برداری رسید 

قابل ذکر است آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز  پنجشنبه و فردا جمعه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت برای دومین بار در قالب سفر استانی مهمان مازندرانی‌ها است.

نظر شما