شناسهٔ خبر: 66696292 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پیشکسوت استقلال: کار استقلال برای قهرمانی سخت‌تر از پرسپولیس است

بازیکن پیشین استقلال معتقد است که سرنوشت رتبه‌های اول تا سوم جدول لیگ برتر فوتبال تا هفته پایانی غیرقابل پیش‌بینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی سیدصالحی  درباره رقابت میلی‌متری استقلال و پرسپولیس بر سر قهرمانی اظهار کرد: طبیعتاً قهرمان روز آخر مشخص خواهد شد. به خاطر یک امتیاز اختلاف بین استقلال و پرسپولیس احتمال لغزش دو تیم در یکی از دیدارهای باقی مانده وجود دارد ولی به نظرم تا آخرین روز هیچ چیز مشخص نیست.

او ادامه داد: هر دو تیم در ادامه با تیم‌های در حال سقوط بازی خواهند کرد. استقلال این هفته با نساجی بازی می‌کند و پرسپولیس با استقلال خوزستان. آنها انتحاری بازی می‌کنند چون چیزی برای از دست دادن ندارد و طبیعتاً هر دو تیم کار دشواری خواهند داشت.

سیدصالحی اضافه کرد: پرسپولیس به خاطر فوتبال مالکانه و نفراتی که در اختیار دارد کارش راحت‌تر از استقلال است. استقلال به دلیل نداشتن وینگر چپ و راست سرعتی کار سختی دارد، خصوصاً وقتی تیم‌ها کام‌بک می‌زنند.

این پیشکسوت فوتبال مطرح کرد: دیدار با نساجی می‌تواند استقلال را به قهرمانی نزدیک‌تر کند. نساجی مقابل پرسپولیس هم فوق‌العاده بود و حرکت انفرادی اورونوف باعث شکست این تیم شد. به نظرم تا هفته آخر احتمال قهرمانی برای هر دو تیم وجود دارد.

او درباره جدال سپاهان و تراکتور برای کسب سهمیه در لیگ برتر و جام‌حذفی گفت: جام‌حذفی که جام شگفتی‌هاست. هر دو تیم پرمهره و پرهوادار هستند و با این حساب مدعی‌های اصلی جام حذفی محسوب می‌شوند. از زمانی که در کادر فنی تراکتور تغییراتی ایجاد شده این تیم نتایج خوبی گرفته و سپاهان هم چند بازی اخیرش را نبرده و سومی این تیم به خطر افتاده است. مانند قهرمانی استقلال و پرسپولیس، باید تا آخر منتظر باشیم و ببینیم بین مورایس و مطهری کدام یک موفق می‌شوند.

سیدصالحی تصریح کرد: امیدوارم تیم‌ها با صلابت کارشان را انجام دهند و در نهایت هر تیمی مستحق قهرمانی به این عنوان دست پیدا کند. تیم‌هایی که شایسته حضور در لیگ برتر هستند باقی بمانند.

برچسب‌ها:

نظر شما