شناسهٔ خبر: 66696228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز دهمین دوره آموزشی نومعلمان در لرستان

بیش از ۳۰۰ نفر از پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش لرستان در دوره آموزشی و توجیهی شرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان در مراسم تکریم و توجیه نومعلمان استان گفت: دهمین دوره آموزشی و توجیهی برای بیش از ۳۰۰ پذیرفته شده‌ی آزمون ماده ۲۸ آموزگاری استان، تابستان امسال و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

حقی با اشاره به اینکه در این دوره، ۲۰۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان نیز حضور دارند، افزود: این دانشجویان امسال فارغ ااتحصیل می شوند.

وی اظهارداشت: دانشگاه فرهنگیان استان میزبان دو گروه از دانشجویان است؛ دانشجویان ثابت که دوره کارشناسی را در رشته‌های مختلف این دانشگاه فرا می‌گیرند و دانشجویانی که دوره کارشناسی خود را در دانشگاه‌های دیگر گذرانده و در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شدند.

به گفته رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تا به امروز بیش از شش هزار نفر از پذیرفته شدگان ماده ۲۸ آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان در ده دوره آموزشی و توجیهی شرکت کرده و وارد سیستم آموزشی شده اند.

بهاروند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان هم هدف از برگزاری این دوره‌ها را آمادگی هرچه بیشتر نومعلمان برای تدریس در کلاس‌های درس عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ورود نیرو‌های جدید، روح تازه‌ای به کالبد آموزش استان دمیده شود.

<div id="video-display-embed-code_11121540"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235982/11121540?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما