شناسهٔ خبر: 66696099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

آشنایی نسل جوان با تاریخ جنگ از هداف یادواره است

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: مهمترین اهداف این یادواره‌ها آشنا کردن نسل جوان و حال با گذشته ما است و اگر امروز نظام جمهوری اسلامی در امنیت و سلامت قرار گرفته حاصل خون شهدا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار نعمت اله باقری در حاشیه برگزاری چهارمین یادواره گرامیداشت شهدای عملیات حاج عمران  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشادت‌ها و  حماسه‌هایی که رزمندگان لرستان در دوران  دفاع مقدس از خود به جای گذاشتند در بیش از ۹عملیات در دوران هشت ساله و با  تقدیم ۶۵۵۹ شهید تاکنون تقدیم جمهوری اسلامی و دست آوردهای انقلاب  کردند. 

 

وی با بیان اینکه یکی از این مأموریت‌هایی  که بیش از همه در دوران دفاع مقدس نمود داشت این عملیات است افزود: امروز نیاز  است این عملیات و رشادت ها را برای نسل جدید انقلاب در استان یادآوری کنیم تا بدانند در عملیات حاج عمران که بیش از ۳۰۰ نفر از رزمندگان استان عزیزترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب کردند تا امروز جمهوری اسلامی ایران بماند وکسانی که با گردانی به جنگ بیش از ۱۳ لشکر بعثی رفتند، کسانی که در منطقه ای که شاید در شرایط عادی می‌خواستند دفاع کنند امکان چنین نتیجه ای نداشت،  اما عشق به نظام انقلاب و خاک جمهوری اسلامی داشتند سد راه دشمن قرار گرفتند تا برتری دوران دفاع مقدس باشند. 

 

وی افزود: امروز کارهایی که دشمن دنبال می کند این است که نسل آینده و حال ما را نسبت به گذشته ما بدبین کند یا فاصله بيندازد. 

 

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: مهمترین اهداف این یادواره ها آشنا کردن نسل جوان و حال با  گذشته ما  است و اگر امروز نظام جمهوری اسلامی در امنیت و سلامت قرار گرفته حاصل آن ۲۲۰ هزار شهید و ۶۵۵۹ شهید لرستان و ۳۰۰ شهید عملیات حاج عمران بوده است.

نظر شما