شناسهٔ خبر: 66696024 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی خدمت بزرگی در ماه محرم رقم بزنند

رئیس سازمان شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی گفت: تمام شبکه‌ها از هیئات مذهبی، مداحان و کانون‌های فرهنگی باید بتوانند در یک هم‌افزایی جدی، خادمی بزرگی را در ماه محرم امسال رقم بزنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والسلمین باباخانی، رئیس سازمان شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی، در سومین همایش سرشبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی با عنوان «میان‌داران جهاد 3» که صبح امروز 27 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد، گفت: در سومین همایش میانداران جهاد، تلاش می‌کنیم فضایی برای همدلی میان شبکه‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد کنیم تا هم‌افزایی ارتقاء پیدا کند.

رئیس سازمان شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی با اشاره به اینکه انضباط و ارتقاء تشکیلاتی در حوزه‌های تشکیلات شبکه‌ها مدنظر قرار گرفته، تصریح کرد: در سال جدید به طور جدی‌تری به این موضوع خواهیم پرداخت.

باباخانی به تحولات روز جهان اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی در دنیا شاهد هستیم مردم ایران پرچمدار و سردمدار ایستادگی در حوزه مقاومت و پای اصول هستند و این برای کل دنیا هویدا شده است.

 

 

او به دستاروردهای انقلاب اسلامی ایران و اثرگذاری آن در بیداری جهانی اشاره کرد و گفت: مقاومتی که امروزه در غزه شکل گرفته و آنچه در یمن اتفاق افتاد و همچنین در کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های آمریکایی شاهد آن هستیم، حاصل سال‌ها مقاومت مردم ایران از سال 1342 تا به امروز است که به رهبری امام خمینی (ره) و آیت‌الله العظمی خامنه‌ای شکل گرفته است.

باباخانی ادامه داد: مردم ما ابتدا جلوی استکبار ایستادند و برگ زرین تاریخ به دست مردم ایران رقم خورد و لذا خیلی مهم است که این را بتوانیم در فضای نسل سوم انقلاب منتقل کنیم. جوانان ما باید بدانند که این شرافت و عزت که در دنیا برای فضای مقاومت ایجاد شده به دست خود مردم ایران به وجود آمده است.

رئیس سازمان شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی تصریح کرد: با چنین رویکردی متوجه می‌شویم که برای برنامه‌ریزی ماه محرم بار بزرگی بر دوش ما قرار دارد. به طوری که تمام شبکه‌ها از هیئات مذهبی، مداحان و کانون‌های فرهنگی باید بتوانند در یک هم‌افزایی جدی، خادمی بزرگی را در ماه محرم امسال رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما