شناسهٔ خبر: 66695881 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

احتمال دارد نساجی مازندران در دیدار با استقلال با پیراهن‌های سوم خود در زمین حاضر شوند.

جنجال پیراهن مشکی؛این بار استقلال و نساجی!

جنجال پیراهن مشکی؛این بار استقلال و نساجی!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ ماجرای اقدام فولادی‌ها برای پوشیدن پیراهن مشکی در روز بازی با استقلا یکی از اتفاقات جنجالی در روزهای گذشته بود. با اینکه مسئولان فولاد تلاش زیادی برای این مسئله کردند و سازمان لیگ هم مشکلی با این امر نداشت، اما دقایقی قبل از شروع مسابقه موعود بنیادی‌فر داور وسط با اعلام اینکه نمی‌تواند رنگ‌های آبی و مشکی را تشخیص بدهد از فولادی‌ها خواست با پیراهن‌های قرمز رنگ در زمین حاضر شوند.

در گزارش ورزش سه آمده است: حالا با گذشت چند روز از دیدار فولاد و استقلال و حواشی پرتعداد این مسابقه خبر می‌رسد که احتمال دارد حریف بعدی استقلال بخواهد از پیراهن سوم خود استفاده کند.

نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان استقلال است؛ شاگردان ساکت الهامی در این فصل خیلی کم از پیراهن سوم خود که سرمه‌ای مایل به مشکی است، استفاده کردند اما از مازندران خبر می‌رسد که شاید آنها روز بازی با استقلال با این پیراهن به میدان بروند.

نساجی در این مسابقه میزبان است و رنگ پیراهن را خودش تعیین خواهد کرد؛ از این رو استقلالی‌ها اگر نساجی بخواهد پیراهن مشکی برتن کند، دیگر نمی‌توانند اعتراضی داشته باشند.این مسئله اگرچه یکی از گزینه‌های روی میز مسئولان نساجی برای بازی با استقلال است، اما هنوز باشگاه شمالی چنین موضوعی را به طور رسمی اعلام نکرده است. باید منتظر ماند و دید تا روز بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا یک جنجال دیگر در بازی هفته آینده در راه است یا اینکه دو تیم در آرامش بیشتری به زمین می‌روند.

۲۵۱ ۲۵۱

نظر شما