شناسهٔ خبر: 66695749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چند خبر از شهرستان بردسکن

در ادامه خبرهای امروز چند خبر از شهرستان بردسکن را می خوانید.

صاحب‌خبر -

چند خبر از شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در مراسمی از ۳۰ نفر از برترین‌های ورزش شهرستان بردسکن تجلیل شد.

در این مراسم از ۳۰ نفر از قهرمانان و هیئت‌های ورزشی برتر که در سطح کشور حائز رتبه و مقام هستند و یا در رشته‌های کشتی، دوچرخه سواری، داوری فوتبال و فوتسال و دوو میدانی فعالیت می‌کنند تجلیل شد.

تقدیر از ۱۱۰ نفر از مربیان و دانش آموزان بردسکن در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و لیگ جت

در مراسمی از ۱۱۰ نفر از مربیان و دانش آموزان برگزیده در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی هنری، عفاف و حجاب و لیگ جت در محل مسجد و حسینیه جواد الائمه شهر بردسکن تجلیل به عمل آمد.

دراین مراسم از مربیان و دانش آموزان برگزیده در مسابقه بزرگ لیگ جت، دانش آموز یگانه جعفری که طرح وی در مسابقات وجشنواره جوان خوارزمی و حوزه عفاف و حجاب به مرحله کشوری راه یافت، فعالان قرارگاه ۱۴ صفر ۲ و رهیاران فضای مجازی سپاه تجلیل شدند

تجلیل از خانواده‌های دارای ۳ و ۴ فرزند شبکه بهداشت و درمان بردسکن

به مناسبت هفته ملی جمعیت به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن از تعدادی از خانواده‌های دارای ۳ و ۴ فرزند شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن تجلیل شد

تشکیل کارگروه اجرایی شئونات فرهنگی در بردسکن

جلسه کارگروه اجرایی شئونات فرهنگی با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری و دیگر نهاد‌های فرهنگی شهرستان بردسکن در دفتر شورای اسلامی شهر بردسکن تشکیل شد.

دراین جلسه هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در بحث برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دیگر مناسبت‌ها به صورت متمرکزارائه دادند.

آغاز طرح به نفع مردم در شهرداری بردسکن

شهردار بردسکن گفت: در طرح به نفع مردم قرار است طرح های شاخص عمرانی، فرهنگی، خدماتی و فضای سبز،  را در هر ماه به دست گرفته و به بهره‌برداری کامل رسانیم.

مدیح افزود: روکش آسفالت خیابان فاطمیه به عنوان طرح شاخص اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نام برد که اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتخار آفرینی خانه محیط زیست شهرداری بردسکن در همایش ملی تجلیل از خانه‌های محیط زیست برتر کشور

وبی در ادامه با بیان اینکه خانه محیط زیست شهرداری بردسکن در همایش ملی تجلیل از خانه‌های محیط زیست برتر کشور در لرستان حایز رتبه برتر را از آن خود کرد گفت: خانه محیط زیست شهرداری بردسکن، توانست با عملکرد خود و ارایه طرح شهرداری و مردم؛ خانه‌های محیط زیست و کودکان توسط هیئت داوران سازمان حفاظت محیط زیست کشور رتبه نخست را در بین خانه‌های محیط زیست استان و همچنین رتبه برگزیده و برتر در بین کل خانه‌های محیط زیست ایران را کسب کند.

آغاز روکش آسفالت حوزه استحفاظی بردسکن در محور بردسکن سبزوار

دهقان زاده فرماندار بردسکن از آغاز روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار در حوزه استحفاظی این شهرستان خبرداد گفت: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعدد با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تامین قیر واعتبارات اجرای این طرح به برکت ایام خجسته دهه کرامت، حوزه استحفاظی بردسکن در محور بردسکن به سبزوار به طول ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت آن آغاز شد.

 

نظر شما