شناسهٔ خبر: 66695463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عبدی: باید اجازه دهیم دو تیم سرخابی فقط به رقابت سالم با یکدیگر فکر کنند

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد باید اجازه دهیم تا دو تیم سرخابی فارغ از هر گونه حاشیه ای فقط به رقابت سالم با یکدیگر فکر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس و یکی از مربیانی که در رده تیم‌های پایه پرسپولیس نیز فعالیت دارد، گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

شرایط بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را برای جنگیدن در رقابت قهرمانی در ابعاد مختلف چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در چهره بازیکنان پرسپولیس که نگاه می‌کردم، به وضوح می‌دیدم که چقدر با آرامش بازی می‌کنند و حتی در زمان‌های پرفشار هم نمایش بهتری ارائه داده و پیروز می‌شوند؛ به همین دلیل وقتی به این موارد در کنار کیفیت فنی برتر و تعدد بازیکنان پرسپولیس فکر می‌کنم، می‌بینم که باز هم بازیکنان پرسپولیس می‌توانند بهترین نتیجه را کسب کرده و عنوان قهرمانی را به دست آورند؛ هر چند پرسپولیس به هیچ‌وجه تا پایان هفته آخر نباید دست از تلاش بردارد چه بسا که شاهد بودیم در چندین مرحله پرسپولیس به عنوان قهرمانی رسیده است. مردم کشورمان هم از نمایش و رقابت دو تیم لذت می‌برند؛ به همین دلیل این حال خوب را نباید از مردم بگیریم و با بیان بعضی از مسائل و حرف‌های جهت‌دار این حال خوب را از مردم نگیریم.

جنگ رسانه‌ای که برای قهرمانی راه افتاده روی بازیکنان و کادر پرسپولیس تأثیر نمی‌گذارد؟

سناریوچینی دیگر در فوتبال جواب نمی‌دهد و در این بین بعضی از صحبت‌ها در خصوص پرسپولیس واقعاً خنده‌دار است چون در ۱۰ سال اخیر قدرت پرسپولیس با قهرمانی‌های متعدد در لیگ و حذفی و سه‌گانه زدن به خوبی مشخص شده است. درطرف مقابل بعضی از مصاحبه‌های جهت‌دار مربیان رقیب را که از رو و مطالب آماده‌شده، متن‌هایشان را می‌خوانند، شاهدیم؛ در حالی که اوسمار فقط در مورد تیم خودش حرف می‌زند و همواره از تیم‌های مقابل و کادر فنی‌شان و روش بازی‌شان بااحترام زیادی یاد می‌کند که قابل احترام است. من فکر می‌کنم فوتبال ایران به مربیانی نظیر یحیی، نویدکیا و مسعود شجاعی نیاز دارد که بهترین نمایش‌ها را از آنها شاهد هستیم.

پرسپولیس فرصت گل زیادی از دست می‌دهد و به حریفانش هم گاهی فرصت می‌دهد.

قبل از پرداختن به این موضوع باید بگویم که بیرانوند یکی از بهترین عملکردهای خودش را در لیگ ارائه داد و دو سه بخت مسلم را از حریف گرفت اما در فاز حمله پرسپولیس موقعیت‌های زیادی ساخت که بیشتر آنها را از دست داد که باید اصلاح شود. در واقع وقتی می‌توانیم تا دقیقه ۲۰ چند گل بزنیم، نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم و تا دقیقه نود استرس داشته باشیم و تنها با یک گل از حریفان پیش باشیم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما