شناسهٔ خبر: 66695201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

امام‌جمعه نیر:

اعتبارات کانون پرورش فکری در بودجه امسال افزایش یابد

امام‌جمعه نیر در بازدید خود از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برافزایش اعتبارات این مرکز فرهنگی هنری تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، حجت‌الاسلام آیت نعمتی امام‌جمعه‌ی نیر با همراهی علیرضا حسینی، فرماندار و حجت‌الاسلام داود آذری فرد رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور در مرکز فرهنگی هنری کانون ضمن بازدید از فعالیت‌ها، خواستار توجه به رفع مشکلات و افزایش اعتبارات این مرکز شد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید که صبح روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ انجام شد، حجت‌الاسلام نعمتی با تأکید بر نقش کانون در اجرای مؤثر برنامه‌های فرهنگی گفت: کانون پرورش فکری نقش بسیار عمیقی در اعتلای سطح فرهنگ شهرستان به‌خصوص در حوزه کودکان و نوجوانان دارد.

اعتبارات کانون پرورش فکری در بودجه امسال افزایش یابد

امام‌جمعه نیر با قدردانی از زحمات مربیان مرکز، از تقدیر و اهدای جایزه به ۱۳ عضو گروه سرود مرکز در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه خبر داد.

علیرضا حسینی فرماندار شهرستان نیر هم نقش کانون در پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان مهم و سازنده دانسته و برای رفع مشکلات و افزایش اعتبارات مرکز قول مساعد داد.

خاطرنشان می‌شود، در این بازدید مریم شکیبایی مربی مسئول مرکز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون و ظرفیت‌های موجود برای توسعه برنامه‌ها پرداخته و از حضور مسئولین و حسن نظر آن‌ها به کانون تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما