شناسهٔ خبر: 66693852 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ساکت و تلاش برای بقا تا آخرین نفس

نساجی برد شیرینی مقابل استقلال خوزستان کسب کرد ولی آنها خوب می‌دانند که هنوز کار تمام نشده و این موضوع را به گوش کادرفنی هم رسانده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، خوشبین‌ترین هوادار نساجی هم فکرش را نمی‌کرد که تیم محبوبش در اهواز استقلال خوزستان که سپاهان را در اصفهان متوقف کرده و یکی از گزینه‌های سقوط هم هست، با چهار گل شکست دهد. 

البته گل زود هنگام قائمشهری‌ها تمرکز میزبان را به هم زد و باعث شد تا آنها خیلی زود وارد بازی هجومی شده و تا حدودی باز بازی کنند. همین فرصت استفاده از فضای خالی پشت دفاع را به بازیکنان میهمان داد و جشنواره‌ای از گل به راه انداختند. بازی که تمام شد آن تعداد از هواداران نساجی که به اهواز آمده بودند به فرودگاه رفته و جشن مختصری را برگزار کردند.

ساکت الهامی برای دقایقی روی دوش آنها بود و شعارهایی هم در حمایت از سرمربی در فضای فرودگاه می‌پیچید. اما حالا که مدتی از آن پیروزی شیرین گذشته بیشتر متوجه حساسیت بازی‌های پیش رو شده‌اند. آنها خوب می‌دانند که هنوز کار تمام نشده و این موضوع را به گوش کادرفنی هم رسانده‌اند. الهامی هم آن قدر تجربه دارد که تیمش را از الان یکی از تیم‌های لیگ برتری سال آینده بداند.

او تصمیم گرفته خیلی جدی‌تر از قبل تا قطعی شدن بقای تیمش تلاش کند. حتی از بازیکنان خواسته که از مصاحبه‌های حاشیه‌ای و تنش‌زا پرهیز و هم انرژی و تمرکزشان را به سه بازی باقی مانده معطوف کنند. به هرحال نتیجه یک فصل آنها در گرو همین ۲۷۰ دقیقه است. دقایقی که هر کدامش سرنوشت‌ساز بوده و اصلاً دوست ندارند لحظه به صدا درآمدن سوت پایان لیگ شاهد اشک هواداران‌شان 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما