شناسهٔ خبر: 66693777 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حل شناسنامه ملی مساجد در حال پیگیری است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، گفت: حل شناسه ملی مساجد از جمله برنامه‌هایی است که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در حال پیگیری است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: تولید سرود از دستورات صریح رهبر معظم انقلاب بوده که سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار خود قرار داده و مقدار استفاده موسیقی در محصولات تولیدی سازمان تبلیغات اسلامی مشخص است و مابقی سرود‌ها ارتباطی با این سازمان ندارد.

وی به موضوع مساجد اشاره کرد و افزود: ما اطمینان پیدا کردیم که تنها یک دستگاه نمی‌تواند مسئله مسجد را حل کند؛ به همین دلیل، جلسات متعدد با حضور مدیران و مسئولان نهاد‌های فرهنگی کشور برگزار نموده و تقسیم کار واضحی در امر مسجد صورت گرفته و مورد تأیید رهبر انقلاب نیز قرار دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مسئول ارتقاء، تعالی و آموزش امامان جماعت مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی است که در این راستا، برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است و حتی برای همسران امامان جماعت مساجد نیز برنامه‌های آموزشی داریم.

قمی بیان کرد: حل شناسه ملی مساجد از جمله برنامه‌هایی است که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در حال پیگیری است و انشاءالله با حل آن، برخی از مشکلات مساجد نیز مرتفع خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: مطلقاً اجازه درآمدزایی در سازمان تبلیغات اسلامی را نداریم و رهبر معظم انقلاب، اجازه کار اقتصادی به ما نداده اند و ورودی در این مسائل نخواهیم داشت و اگر هم احیاناً این مسائل وجود داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

قمی در ادامه به برخی از سوالات نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم پاسخ داد.

نظر شما