شناسهٔ خبر: 66693333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری خیابان امام محمدباقر (ع) تا پایان سال 

مدیر منطقه دو شهرداری یزد: تاکنون آزادسازی بیش از ۱۵ هزار مترمربع املاک در مسیر خیابان امام محمد باقر (ع) انجام شده است.

صاحب‌خبر -

بهره برداری خیابان امام محمدباقر (ع) تا پایان سال 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علیرضا ابویی احداث خیابان امام محمد باقر (ع) حدفاصل بلوار مدرس تا میدان قرآن را در ادامه برنامه‌های ترافیکی شهرداری یزد عنوان کرد و گفت: در این راستا درباره خیابان آیت الله کاشانی به عنوان یکی از معابر اصلی و پر ترافیک شهر بحث شد و پس از بررسی‌های کارشناسی، احداث خیابان امام محمد باقر (ع) در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفت.

وی با بیان این که عملیات آزادسازی املاک در مسیر این طرح از سال گذشته آغاز شده است، افزود: تاکنون بیش از ۶۰ درصد تملکات به متراژ بیش از ۱۵ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سال گذشته انجام شده و همزمان به منظور تسریع در عملیات اجرایی، عملیات عمرانی آن هم آغاز شده است.

ابویی مشخصات فنی طرح را هزار و ۴۰۰ متر طول و ۲۴ متر عرض گذر خیابان عنوان کرد و افزود: هزینه پیش بینی شده برای عملیات عمرانی شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات سال جاری است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد، کاهش بار ترافیکی قابل توجه خیابان آیت الله کاشانی در آینده را یکی از مزیت‌های اجرای این طرح دانست و گفت: ان شاء الله با اجرا و تکمیل این خیابان، تردد و دسترسی به بافت درون محله‌ای محله مهدی آباد تسهیل خواهد شد.

نظر شما