شناسهٔ خبر: 66690339 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی همزمان با سفر رییسی به مازندران

اقتصادنیوز: همزمان با سفر رییس جمهور به مازندران، محدودیت‌های ترافیکی، امروز و فردا در شهر‌های ساری، قائم شهر و نوشهر اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران اعلام کرد: همزمان با سفر رییس جمهور به مازندران، محدودیت‌های ترافیکی، امروز و فردا در شهر‌های ساری، قائم شهر و نوشهر اجرا می‌شود.

خبر مرتبط
محدودیت های جدید ترافیکی کشور اعلام شد/ از امروز تا 20 شهریور

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت ترافیکی در ۱۱ محور شریانی و غیر شریانی کشور از امروز تا ۲۰ شهریور ماه اعمال می‌شود.

اطلاعیه پلیس راهور مازندران در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روز‌های پنجشنبه و جمعه

۱_ شهرستان ساری:

محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخه‌های ۲۸و ۱۴۰۳.۰۲.۲۷ در خیابان‌های جمهوری، ملامجدالدین و میادین ساعت و شهدا شهرستان ساری و کلیه معابر منتهی به خیابان‌های فوق الذکر اعمال و از شهروندان تقاضا می‌شود از مسیر‌های جایگزین مانند: ۱- بلوار عسکری محمدیان و داراب ۲_خیابان‌های امیرمازندرانی و خزر ۳_خیابان‌های شمشیربند و کمربندی ولیعصر (عج) ۴_خیابان معلم‌ها جهت تردد استفاده نمایند.

۲_ شهرستان قائم شهر:

محدودیت‌های ترافیکی در روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۳.۰۲.۲۷ در خیابان‌ها ۱۶ متری، امام خمینی (ره)، ولیعصر (عج) و رازی و کلیه معابر منتهی به خیابان‌های فوق الذکر اعمال و از شهروندان تقاضا می‌شود از مسیر‌های جایگزین مانند: عدالت و تهران جهت تردد استفاده نمایند.

۳- شهرستان نوشهر:

محدودیت‌های ترافیکی در روز جمعه مورخه ۱۴۰۳.۰۲.۲۸ در محور‌های دوراهی دریابانی و خیابان شهید عماالدین کریمی، میدان همافران، خیابان ۱۵ خرداد، میدان نماز، تقاطع انقلاب و مصلی و کلیه معابر منتهی به خیابان‌های فوق الذکر اعمال و از شهروندان تقاضا می‌شود از مسیر‌های جایگزین مانند: ۱_خیابان انقلاب ۲- خیابان فردوسی۳- خیابان رازی۴- خیابان ولیعصر (عج) ۵-میدان بندر ۶- کمربندی نوشهر به چالوس جهت تردد استفاده نمایند؛ لذا از شهروندان فهیم و محترم استان مازندران تقاضا داریم از وسایل نقلیه شخصی خودداری و از مسیر‌های جایگزین جهت تردد استفاده نموده و برای حضور در مراسم، ضمن استفاده از وسایل نقلیه عمومی، از پارک خودرو‌ها در مسیر‌ها و معابر اعلامی جهت روانسازی ترافیک خودداری و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت توقف در محدوده‌های اعلامی، خودرو‌ها توسط خودروبر به پارکینگ منتقل می‌گردد.

 

 

 

نظر شما