شناسهٔ خبر: 66688034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

نصف جهان میزبان ملوان، نویدکیا میهمان پورشورها

مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار می‌شود و هشت تیم برای صعود به نیمه‌نهایی تلاش خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار می‌شود و هشت تیم برای صعود به نیمه‌نهایی تلاش خواهند کرد. هفت تیم لیگ برتری و یک تیم از لیگ آزادگان در مسابقات باقی مانده‌اند و شاهد پیکار جذابی بین آن‌ها خواهیم بود.

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

تنها نماینده لیگ آزادگان که دست بر قضا شانس صعود به لیگ برتر را هم دارد باید پذیرای آلومینیوم اراک باشد. تیم تحت هدایت مجتبی حسینی پس از شکست دادن پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، به چیزی جز صعود به نیمه‌نهایی نمی‌اندیشد و احتمالاً حساب ویژه‌ای روی درخشش شروین بزرگ باز کرده است. مهاجم بلندقامت ایرالکو پس از درخشش غیرمنتظره مقابل پرسپولیس، به ترکیب اصلی آلومینیوم نزدیک شد و در جدال با صنعت‌نفت هم موفق شد تیمش را از شکست نجات دهد. او احتمالاً برای رویارویی با نماینده یزد هم جزو مهره‌های تأثیرگذار آلومینیوم خواهد بود. بازیکنی که علاقه خاصی به زدن گل‌های زیبا دارد.

تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی برگشت دو تیم را در لیگ به یاد بیاورید. مسابقه‌ای که با نتیجه مساوی یک-یک تمام شد و ریکاردو آلوز با گلی تماشایی، تی‌تی‌ها را پیش انداخت. البته که این گل دوام نداشت و میزبان به گل تساوی دست پیدا کرد. ستاره پرتغالی تیم حمید مطهری در مصاف با فولاد مرد اول میدان بود و یک گل زد و یک پاس گل داد تا نشان دهد از آمادگی خوبی برخوردار است. تراکتور با روی کار آمدن مسئول جدید فنی، باختی نداشته و در دو بازی اخیرش در لیگ هم به دو پیروزی ۲ بر صفر دست یافته و کلین‌شیت کرده است. حالا آن‌ها به سد محکمی چون مس رفسنجان رسیده‌اند که سابقه حذف استقلال تهران را در کارنامه خود دارد و به این راحتی پا پس نخواهد کشید.

گل‌گهر سیرجان - هوادار

پس از شکست دادن فجرسپاسی، حالا هوادار حریف بعدی گل‌گهر خواهد بود. دیگر نماینده استان کرمان در دور یک‌چهارم نهایی که کار سختی برای راه‌یابی به جمع چهار تیم پایانی دارد و باید از سد تیم جذاب مسعود شجاعی بگذرد. آینده کاری مارینوس اوزونیدیس، بستگی به عملکردش در جام حذفی دارد و او بیش از هر بازیکنی، نیازمند درخشش روبرتو تورس است. هافبک کهنه‌کار اسپانیایی در مرحله قبل نیز نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و می‌تواند در روز خوبش تیم سیرجانی را به سمت موفقیت سوق دهد. قائم اسلامی‌خواه و سعید سحرخیزان دیگر چهره‌های خاص این بازی خواهند بود. دو بازیکن سابق بنفش‌پوشان که حالا با لباس گل‌گهر باید برابر تیم پیشین خود صف‌آرایی کنند.

سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی

به نامی جز شهریار مغانلو نمی‌توان فکر کرد. بازیکن اسبق ملوان، آقای گل فعلی لیگ برتر و یکی از آماده‌ترین بازیکنان سال ۱۴۰۳ فوتبال ایران که در مسابقه برگشت با انزلی‌چی‌ها نیز دو گل به‌ثمر رساند و مسبب پیروزی تیمش شد. شهریار و دیگر ستاره‌های سپاهان محکوم به پیروزی مقابل ملوان هستند تا بتوانند درنهایت فصل را با یک جام به اتمام برسانند و سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان را تصاحب کنند. آن‌ها خاطرات خوبی از رویارویی با قوهای سپید در ورزشگاه نقش جهان ندارند و تصور ثبت یک اتفاق تلخ دیگر، برایشان قابل هضم نخواهد بود. باید دید تارتار و شاگردانش توانایی مهار آقای گل فصل پیش لیگ برتر را دارند یا خیر؟

نظر شما