شناسهٔ خبر: 66687912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور در فینال هدف هندبالیست‌ها در آسیا

معصومه عبدالجوادی

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: همه هم و غم ما این است که در قهرمانی آسیا فینالیست شویم و امیدواریم به آن برسیم.

صاحب‌خبر -

مهدی آزاد منجیری در گفت و گو با ایسنا، در جریان اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان اظهار کرد: نسل خوبی را در اختیار داریم چون کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال این ورزشکاران را از زمانی که خردسال بودند جذب کرد. آنها از همان سن به دوره‌ها و اردوهای استعداد برتر دعوت شدند و در رده نونهالان مسابقات زیادی را تجربه کردند. با توجه به شناختی که از این نسل داشتیم حدود ۱۵۰ نفر را به اردوهای تیم ملی دعوت کردیم و حالا بعد از ۱۰ اردو به ۲۵ ورزشکار رسیده‌ایم.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان در خصوص شرایط بازیکنان گفت: همه بازیکنان شرایط خوبی دارند و مصدومیت جدی نداریم. در این مرحله از اردو دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های دسته یکی خواهیم داشت و امیدواریم در پایان این اردو به آن آمادگی که مد نظرمان است برسیم. تاکنون دو اردوی تدارکاتی در روسیه و ترکیه داشته‌ایم و فدراسیون یک تورنمنت چند جانبه دیگر هم در دستور کار دارد که امیدواریم انجام شود و با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم. امیدواریم در آسیا به آن نتیجه‌ای که مد نظر فدراسیون است برسیم.

وی در ادامه در خصوص همگروه‌های ایران در قهرمانی آسیا گفت: تقریبا ۴ ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا را به میزبانی شیراز داریم. در مرحله مقدماتی با تیم‌های عراق و هند همگروه هستیم و باید ببینیم چه نتیجه‌ای در این مرحله بدست می‌آید و در دور بعد با چه تیم هایی همگروه می‌شویم. قاعدتا در دور دوم با تیم‌های بزرگتری همگروه می‌شویم چون همه تیم ها برای صعود به یک چهارم تلاش می‌کنند. ایران، بحرین، کویت، عربستان، کره، ژاپن، چین تایپه و چین تیم‌های خوبی هستند و می‌توانند جزو تیم‌های راه‌یافته به نیمه نهایی باشند. امیدواریم ما هم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

آزادمنجیری گفت: ما در دوره قبل در این رده نایب قهرمان آسیا شدیم و به مسابقات جهانی راه یافتیم و جزو ۱۶ تیم برتر جهان شدیم. قاعدتا همه هم و غم ما این است که فینالیست شویم. به همین دلیل هم تا این لحظه بیشتر از ۱۰ اردو داشتیم و چندین اردوی دیگر را هم پشت سر می‌گذاریم. همه هدف و تلاش ما کسب سکو است و امیدواریم به آن برسیم.

وی در خصوص شرایط شیراز گفت: خیلی از امکانات شیراز اطلاع ندارم اما قاعدتا شیراز امکانات لازم از جهت ورزشی و هتلینگ دارد که فدراسیون به این نتیجه رسیده که مسابقات در آن استان برگزار شود. کنفدراسیون آسیا هم امکانات شیراز را تایید کرده‌است. امیدواریم میزبان خوبی باشیم تا در آینده هم بتوانیم میزبانی بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما