شناسهٔ خبر: 66685749 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تدوین برنامه عملیاتی جهت تحقق شعار سال در کردستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان جهت تحقق شعار سال ١٤٠٣ تدوین می‌شود.

صاحب‌خبر -

اکبر محمدی امروز در جلسه تهیه برش استانی و جمع بندی نهایی برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان بیان داشت: در تدوین این برنامه عملیاتی سعی شده است که مردم به عنوان رکن اصلی و تضمین کننده جهش تولید دیده شوند، چرا که اساساً دولت جهت تحقق این مهم به تنهایی توان لازم در راستای حضور در همه فعالیت‌های اقتصادی را ندارد و همچنین دولت نباید وارد مقوله تصدی گری گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: برهمین اساس باید در قالب نقشه راه جامع و برنامه عملیاتی علاوه بر تعریف موضوع، هدف گذاری کمی و کیفی، مسیر درست تحقق شعار راهبردی سال و حقوق و تکالیف متقابل تولید کنندگان و مصرف کنندگان به درستی تبیین و ریل گذاری شود.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی به عنوان یکی از پتانسیل‌های بالقوه استان است، گفت: کشاورزی یکی از بزرگترین بخش‌های خصوصی اقتصاد کشور است و برای تحقق جهش تولید در آن باید با ایجاد تحول در بخش‌های مختلف از طریق دانش بنیان سازی و ارتقاء فناوری‌های کشاورزی عمل شود تا بتوان هدف‌های از پیش تعیین شده را محقق کرد.

 در این جلسه که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و به مدت ٩ ساعت به طول انجامید، مدیران هریک از دستگاه‌های اجرایی استان کردستان ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود و پس از بحث و تبادل نظر در مورد راهبرد‌های مد نظر هر دستگاه اجرایی، برنامه عملیاتی هر دستگاه تدوین و جهت تصویب در جلسه آتی شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان مشخص شد.

نظر شما