شناسهٔ خبر: 66685405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساماندهی ۲۰۰ دانش آموز بروجردی بازمانده از تحصیل

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۲۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در این شهرستان شناسایی و شرایط ادامه تحصیل آنها فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

ساماندهی ۲۰۰ دانش آموز بروجردی بازمانده از تحصیلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر آموزش و پرورش بروجرد در خصوص ساماندهی دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: در طرح شهید محمودوند ۴۲۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل شناسایی و از این تعداد ۲۰۰ نفر تعیین تکلیف شدند.
 نریمان سبحانی نیا گفت: در خرداد امسال ۱۰ هزار دانش‌آموز در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در امتحان نهایی شرکت می‌کنند که از هم‌اکنون اقدامات و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
نریمان سبحانی نیا با اشاره به ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید گفت: مدیران مدارس دولتی غیر از هزینه ۷۰۰ هزار ریال هزینه بیمه، حق دریافت هزینه مازاد را ندارد.
سبحانی‌ نیا با اشاره به خدمات صورت گرفته در سال تحصیلی جاری اضافه کرد: تکمیل و تجهیز خانه معلم شماره۲ و بهره برداری از آن در ایام نوروز، فعال سازی درمانگاه فرهنگیان شماره۲ و پیشرفت ۸۰ درصدی آن، کسب رتبه نخست استانی در مجموع فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی، هفت طرح زمین چمن مصنوعی در مدارس خشتی از این اقدامات صورت گرفته است.
حدود ۶۵ هزار دانش آموز شهرستان بروجرد در ۴۲۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما