شناسهٔ خبر: 66684556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با تجلیل از برترین‌ها

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان

خبرگزاری صدا و سیما

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با عنوان سهم من از جوانی ایران در استان همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این رویداد ملی، معاون فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز در جهان دغدغه اصلی داشتن نیرو‌های جوان و نیروی کار و بهره وری است.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی افزود: در ۱۰ سال گذشته در کشور ما جمعیت کشور فقط ۵ میلیون نفر افزایش یافته و هم اکنون نرخ رشد جمعیت ما ۱/۷ درصد است که کشور ما را با چالش پیری جمعیت روبه رو کرده است.

استاندار همدان هم بر جوانی جمعیت و سلامت جامعه با داشتن نسل‌های جوان تاکید کرد و گفت: دشمنان پس از انقلاب اسلامی برای کاهش نسل جوان در کشورمان تلاش کرده اند.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: دولت خدمتگذار با طرح‌های حمایتی تامین زمین و مسکن برای ازدواج آسان و جوانی جمعیت گام‌های موثری برداشته است.

دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان همدان هم گفت: دومین دوره رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت، در ۷ بخش و با معرفی ۳ فعال جوانی جمعیت برتر در هر بخش برگزار شد.

فاطمه ستاری نوید افزود: محور‌های این رویداد خانواده، رسانه، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد، مدیران و نخبگان است.

<div id="video-display-embed-code_11117388"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235273/11117388?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما