شناسهٔ خبر: 66683603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار تبریز:

سازمان بسیج شهرداری‌ها نقش موثری در افزایش نشاط اجتماعی جامعه دارد

شهردار تبریز گفت: مشارکت فعال سازمان‌ بسیج شهرداری‌ها نقش موثری در عمل به رسالت اجتماعی و نشاط افزایی در شهرهای کشور دارد.

صاحب‌خبر -

یعقوب هوشیار در دومین همایش هم‌اندیشی مسئولان بسیج شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: بر اساس فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب، بسیج یکی از نهادهای مردمی است که نقش موثری در بسترسازی و نیل به تمدن ایرانی اسلامی ایفا می‌کند. بر همین اساس، سازمان بسیج در شهرداری‌ها با برنامه ریزی دقیق و احصا مسائل می‌توانند، نقش بی‌بدیلی در ایجاد بستر مناسب در بسیاری از فعالیت‌ها ایفا کنند.

وی با اشاره به ضرورت تشریح فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی مطلوب اقدامات بسیج شهرداری‌ها، افزود: اهتمام ویژه شهرداری‌ها به کارکردهای اجتماعی و ترویج و توسعه ورزش با هدف نشاط افزایی در بین جوانان از جمله محورهای است که سازمان بسیج شهرداری‌ها می‌توانند، مشارکت فعالی در آن داشته باشند.

شهردار تبریز ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و هماهنگی‌های سازمان بسیج شهرداری تبریز در برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم‌های ملی و مذهبی، خاطر نشان کرد: آسیب‌های اجتماعی در شهرها از دیگر موضوعاتی است که می‌تواند با هم افزایی بین نهادهای مختلف کاهش یابد.

هوشیار با بیان اینکه راهکارهای پیشنهادی جلسات هم اندیشی و خرد جمعی روسای سازمان‌های بسیج شهرداری‌ها را می‌توان در مجمع کلانشهرهای کشور مطرح و بررسی کرد، گفت: مجمع کلانشهرهای کشور محفل مطلوبی برای واکاوی و اجرایی کردن راهکارهای سازمان بسیج شهرداری‌ها است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، دومین همایش هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان بسیج شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور صبح امروز به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما