شناسهٔ خبر: 66683102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری اولین همایش ملی حکمرانی منابع طبیعی در خرم آباد

دبیر علمی اولین همایش ملی حکمرانی منابع طبیعی و آینده پژوهی در خرم آباد گفت: از ۲۳۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، ۲۰۵ مقاله پذیرفته شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، اولین همایش ملی حکمرانی منابع طبیعی و آینده پژوهی توسعه پایدار با حضور دانشجویان و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با رویکرد تبیین اهمیت نقش منابع‌طبیعی در توسعه پایدار و ارائه راهکار‌های عملی و کارشناسی برای برون‌رفت از مشکلات و تهدیدات زیست محیطی منطقه زاگرس در سالن آمفی‌تئاتر شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد.
 دبیر علمی این همایش گفت: درمجموع از ۲۳۰ مقاله ارسالی، ۲۰۵ مقاله در دبیرخانه همایش پذیرفته شد و از این تعداد هشت مقاله برای ارائه شفاهی انتخاب شدند.
بابک پیله ور افزود: این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به شماره کد ۴۱۶۳۳- ۰۲۲۳۱ ثبت و نمایه شده است و همه مقالات پذیرش شده در آن از امتیاز فوق بهره‌مند خواهند شد.

<div id="video-display-embed-code_11116870"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235095/11116870?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما