شناسهٔ خبر: 66682367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تکمیل می شود/

سیل در مشهد/ اطلاعیه فوری برای مردم + عکس و فیلم

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: مردم از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در این رابطه اظهار داشت: مردم از تردد غیرضروری در سطح شهر مشهد و شهرستان‌های درگیر بارندگی و آب‌گرفتگی اجتناب کنند.

رضا عباسی اعلام کرد: مردم از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.

 

 

تقاطع‌های دارای زیرگذر در مشهد مسدود شد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ‌در پی بارندگی شدید امروز تقاطع های دارای زیرگذر از جمله «جهاد، جمهوری و استقلال» مشهد دچار آب افتادگی شده و اکنون مسدود هستند.

ترافیک سنگین نیز در نقاط مختلف شهر مشهد بر اثر بارندگی وجود دارد‌، از شهروندان می‌خواهیم ‌تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

 

 

وضعیت خیابان‌های مشهد

 

 

 

 فوت دو نفر در سیل مشهد

جانباختگان یک خانم و آقا با حدود سنی ۵۰ سال هستند که پیکرشان توسط غواصان آتش‌نشانی از درون خودرو غرق شده در سیلاب پل انقلاب مشهد خارج شد

 

 

این استان‌ها منتظر سیل باشند! هشدار هواشناسی (27 اردیبهشت 1403)

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403)/ بارش‌های رگباری تا کی ادامه دارند؟

 

 

سیل در مشهد (4)

 

 فرماندار: شمار جانباختگان سیل مشهد به ۵نفر افزایش یافت

داوری ، فرماندار مشهد در گفت وگو با ایرنا:  تاکنون شمار جانباختگان سیل مشهد پنج نفر می باشد.

در حال جمع بندی آمار فوت شدگان و مصدومان سیل امروز در مشهد هستیم و پس از جمع بندی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

 تاکنون مربوط به پل انقلاب و خیابان سپاه در منطقه سیدی هستند.

 

عکس و فیلم: 

سیل وحشتناک در مشهد با چند کشته، اردیبهشت 1403! 

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403)/ بارش‌های رگباری تا کی ادامه دارند؟

 

 

سیل در مشهد (2)

 

 تماس تلفنی معاون اول رئیس‌جمهور با استاندار خراسان رضوی در پی سیل اخیر/ مخبر: اطلاع رسانی به موقع به مناطق در معرض خطر و پیشگیری از افزایش تلفات جانی ضروری است

در پی سیل امروز در مشهد و خراسان رضوی، معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار این استان آخرین وضعیت این حادثه را بررسی و بر بسیج همه جانبه امکانات و دستگاه های اجرایی و امدادرسان برای کمک به آسیب دیدگان تاکید کرد.

 مخبر عصر امروز در این ارتباط تلفنی با اشاره به سیل شهر مشهد، فریمان و چند شهرستان دیگر خراسان رضوی ضمن اظهار تاسف از جان باختن تنی چند از هموطنان، ارزیابی دقیق مناطق سیل‌زده و بسیج  امکانات لازم جهت امدادرسانی و اسکان اضطراری برخی حادثه دیدگان را ضروری دانست و از مسئولان اجرایی استان خواست نیازهای ضروری جهت پشتیبانی و رفع کمبودهای احتمالی را هرچه زودتر گزارش کنند.

وی با توجه به پیش بینی های جدید برای بارش در روزهای آینده، آمادگی همه دستگاه های اجرایی و امدادی شهر مشهد و سایر شهرستان های خراسان رضوی را خواستار شد و بر اطلاع رسانی به موقع به برخی  روستاهای در معرض خطر و پیشگیری از هرگونه تلفات جانی دیگر تاکید کرد.  

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین  ارزیابی سریع خسارات به ابنیه شهری و اموال شخصی شهروندان را پس از بازگشت به حالت عادی ضروری دانست تا هیات دولت جهت جبران خسارات وارده به زیرساخت ها و اموال مردم اعتبارات لازم را تصویب کند.

گفتنی است در این تماس یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی  از وضعیت ۴۸ ساعته اخیر و شرایط وقوع سیل در مشهد و چند شهرستان دیگر گزارشی ارائه و از آمادگی همه جانبه استان برای حوادث مشابه خبر داد.

 

 آخرین آمار جانباختگان سیل مشهد؛ ۷ نفر تا ساعت ۲۲ امشب

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: تاکنون  اجساد ۲ نفر در میدان انقلاب مشهداز داخل خودروی محبوس در آب به بیرون کشیده شد.

 از داخل یک منزل مسکونی در منطقه سیدی مشهد که  به دلیل حجم سیلاب دچار آوار شده بود متاسفانه اجساد یک مادر و چهار کودک به بیرون منتقل شد./ خبرگزاری صداوسیما

 

 

وزیر کشور وارد مشهد شد

وزیر کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت سیلاب‌ها در خراسان رضوی دقایقی پیش وارد مشهد شد.

 وحیدی در این سفر ضمن بازدید از مناطق سیل زده مشهد به منظور بررسی آخرین وضعیت با مدیران استان جلسه خواهد داشت.

 

تکمیل می شود....

  • ۱۷:۴۱:۲۶ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

    وضعیت خیابان‌های مشهد

     

     

اخبار مرتبط

سیل شدید در خراسان رضوی + فیلم

فیلمی از سیل شدید در خراسان رضوی

اطلاعیه فوری برای مردم مشهد: از تردد غیرضروری خودداری کنید/ بوستان ها تعطیل شد

دیدار وزیر خارجه با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی/ امیرعبداللهیان به علم‌الهدی گزارش داد

فعالان فوریت‌های پزشکی خراسان رضوی: میانگین حقوق پرسنل زیر ده میلیون تومان است/ آن از بهره‌وری و این هم از تعرفه گذاری!

انتهای پیام

نظر شما