شناسهٔ خبر: 66682350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور استاندار اصفهان؛

بهره برداری از دو طرح دانش‌بنیان در شهرک صنعتی نایین

با حضور استاندار اصفهان دو طرح دانش‌ بنیان در شهرک صنعتی نایین با اشتغال زایی برای بیش از ۱۰۰ نفر به بهره‌ برداری رسید.

صاحب‌خبر -

بهره برداری از دو طرح دانش‌بنیان در شهرک صنعتی نایین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ استاندار اصفهان در این آئین گفت: رویکرد دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی فعال و نقطه زن است به طوری که در سال‌های گذشته تعداد قابل توجهی از واحد‌های صنعتی راکد و غیرفعال به چرخه فعالیت بازگشتند.
استاندار اصفهان افزود: در سال گذشته ۵۴۴ بنگاه تولیدی، اقتصادی و گردشگری با حمایت قرارگاه تحقق شعار سال و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بهره برداری رسیدند.
سیدرضا مرتضوی گفت: تلاش شده از خطوط اعتباری که برای حوزه تولید می‌توان تعریف کرد، واحد‌هایی که نیازمند تسهیلات هستند را تغذیه کنیم.
وی افزود: نگاه مدیریت استان به شهرستان نایین نگاه به منطقه زرخیز کشور است که در تصمیمات اخیر در حوزه سرمایه‌گذاری شهرستان نیز این رویکرد هویدا است.
امروز یک شرکت دانش بنیان واقع در شهرک صنعتی نایین در زمینه تولید ماشین آلات و ابراز آلات ماشین کاری با اشتغال بیش از ۳۰ نفر با سرمایه ثابت ۱۰۰ میلیارد ریال و یک شرکت تولید شیر هیدرولیک فرمان خودرو با اشتغال بیش از ۶۰ نفر و سرمایه ثابت ۱۲۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار اصفهان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به بهره‌برداری رسید.

نظر شما