شناسهٔ خبر: 66681427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش بین‌المللی زیستن با کیفیت از منظر روانشناسی درخمینی شهر

همایش بین‌المللی زیستن با کیفیت از منظر روانشناسی، و مشاوره و مددکاری اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ دبیر نخستین همایش بین‌المللی «زیستن با کیفیت از منظر روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی»  گفت: اشتغال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، اشتغال ۲۰ عضو هیئت علمی برجسته و به‌کارگیری ۸۰ استاد فرهیخته موجب شده تا این دانشگاه نقش بسزایی در تربیت فارغ‌التحصیلان موفق و کارآمد داشته باشد.
نصری افزود: مجوز اولیه همایش بین‌المللی  «زیستن با کیفیت از منظر روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی» خردادماه ۱۴۰۲ دریافت و در مجموع تعداد ۲۹۷ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد ۲۲۷ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که نشان از نرخ ۷۶.۴ درصدی در پذیرش بوده است.
دبیر نخستین همایش بین‌المللی  «زیستن با کیفیت از منظر روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی» از برگزاری ۲۰ نشست مجازی و هفت اتاق ارائه حضوری مقالات در این همایش خبر داد.

 

<div id="video-display-embed-code_11116100"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235013/11116100?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما