شناسهٔ خبر: 66626945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با دهه کرامت

رونمایی از کتاب صوتی زیر این عَلَم

کتاب صوتی «زیر این عَلَم» برگرفته از زندگینامه سردار شهید احمدرضا ابراهیمی در خمینی شهر رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

رونمایی از کتاب صوتی زیر این عَلَم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، این کتاب صوتی با مشارکت کانون خدمت رضوی و با حمایت و همکاری کنگره شهدا، بسیج رسانه، مجموعه فرهنگی قرآنی ذکرالرحمه و باشگاه سوارکاری ققنوس شهرستان خمینی شهر وتهیه کنندگی عبداله ذاکری، ابراهیم کیانی، کارگردانی گروه پنج نفره کارشناسان تولید (عزیزاله پورکاظم، رضا ابراهیمیان، زینب فخاری، محمدتقی شیخ و حسین رحمتی، مدیر تولید رضا عسگریان)، مدیریت میکس و مسترینگ رضا رمضانی و گویندگی نگار پرنده در ۱۷۸ دقیقه طی مدت شش ماه تولید شده است.

سید محمدباقر محمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر در حاشیه رونمایی این اثر گفت: با فعالیت‌های کانون تخصصی ایثار و شهادت، کانون محله‌ای بهشت رضا، کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی تصمیم به تولید کتاب صوتی زندگی‌نامه گرفتیم.

وی تصریح کرد: پس از پایان طرح با نظر تیم کارشناسان تصمیم گرفته شد که همزمان با دهه کرامت این اثر را به ساحت مقدس امام علی ابن موسی الرضا (ع) تقدیم کنیم.

عبدالله ذاکری مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان و تهیه کننده این کتاب صوتی هدف از تولید آثار صوتی در قالب پادکست را ارائه کلامی اطلاعات دانست و افزود:ارائه کلامی برای شنوندگان بسیار شخصی‌تر و بسیار متفاوت‌تر از خواندن خواهد بود وعلاوه بر این، از دیگر مزایای تولید محتوای صوتی از قبیل پادکست وامثال آنها می‌توان به ترکیب پادکست با موسیقی اشاره کرد که تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای مخاطبان آن در بر دارد.
کتاب صوتی زیر این علم در سال ۱۳۹۳ به قلم زهرا شمس توسط انتشارات ستارگان درخشان منتشر شده بود.
شهید احمدرضا ابراهیمی در سال ۱۳۳۸ در محله خوزان چشم به جهان گشود.
حضور در کردستان به عنوان بیسیم چی سردار رحیم صفوی، حضور در خرمشهر در اولین روز‌های جنگ تحمیلی از مهم‌ترین اقدامات وی بود.

احمد رضا ابراهیمی سرانجام در ۲۳ اسفند ۱۳۵۹ در عملیات آزاد سازی تپه‌های مدن به شهادت رسید و پیکر پاکش در گلزار شهدای امامزاده سید محمد خمینی شهر آرمید.

نظر شما