شناسهٔ خبر: 66677641 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

هر کجا خونی ریخته می‌شود پای یهود و صهیونیست در میان است

جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس گفت:در سراسر عالم هرجا به بشیریت ظلم می‌شود و یا کودکی کشته می‌شود و خون مسلمانی ریخته می‌شود پای یهود و صهیونیست در میان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،سردار رضایی جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان در جمع مسئولین و اعضای شورای پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کردستان صبح امروز در مراسمی که به مناسبت روز دختر برگزار شد، به تاریخچه غضب فلسطین توسط صهیونیست‌ها با حمایت انگلیس اشاره کرد.


وی در ادامه به نفوذ صهیونیست در سازمان ملل و مجامع بین المللی اشاره کرد و عنوان نمود که این نفوذ مانع از تصمیم گیری و قطع بمباران مردم مظلوم غزه و وتوی قطع نامه‌ها توسط آمرکا می‌شود.


سردار رضایی عنوان کرد:این ظلم‌ها و نسل کشی‌ها در غزه باطن تمدن غرب را برای تمام مردم دنیا خصوصاً دانشجویان آشکار کرد و امروز شاهد اعتراض رو تجمعات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و غرب علیه نسل کشی مردم فلسطین و همچنین سرمایه گذاری دانشگاه‌ها در شرکت ها‌ی اسرائیلی هستیم.


جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس در ادامه به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کردند و بیان داشتند امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد حمکرانی زنان در لایه‌های بالایی و میانی انقلاب اسلامی هستیم.


سردار رضایی به نقش دانشجویان بسیجی در حراست از عزت و هویت ملی و شخصیت زنان در جامعه اشاره کردند و بیان داشتند زنان دانشجو با الگو گیری از حضرت زینب (سلام الله علیه) که با ایراد خطبه‌های تاریخی به عنوان الگوی جهاد تبیین، می‌توانند در دانشگاه‌ها که مورد هجمه دشمن در فضای مجازی هستیم نقش جهاد تبیین را به خوبی ایفا نمایند.


در ادامه این برنامه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی با ارائه گزارش از عملکرد داننشجویان در عرصه‌های مختلف از جمله راهیان نور، جهادی، مطالبه گری و توانمندسازی، دانشجویان بسیجی را جهادگران واقعی در دانشگاه‌ها دانست.


در پایان این برنامه از دانشجویان بسیجی برگزیده تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما