شناسهٔ خبر: 66677352 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آتش‌سوزی یک کارگاه تولیدی در محله ۱۳ آبان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق در یک کارگاه تولیدی و انبار در محله ۱۳ آبان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۹:۵۵ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی و انبار در خیابان شهیدرجایی محله ۱۳ آبان کوچه نوبهار به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه خودروهای پیشتیبانی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در یک محوطه کارگاهی که چند سوله در آن قرار داشت در یکی از سوله‌ها به وسعت هزار متر که محل تولید و نگهداری تابلوهای الکتریکی بود در بخش حیاط پشتی یک انباری قرار داشت که کارتن‌هایی در آن قرار داشت و این بخش دچار آتش‌سوزی شده و به صورت کامل شعله‌ور بود و از طریق پنجره‌هایی که وجود داشت در حال سرایت به بخش سوله اصلی بود و به داخل نفوذ کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش‌در حال سرایت به قسمت پایینی این سوله بود. حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر دچار آتش‌سوزی شده بود از همین‌رو آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و با کنترل آتش از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری کردند.

ملکی با بیان اینکه در این آتش‌سوزی خوشبختانه مورد مصدومیت گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک ایستگاه در محل حضور دارد و در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی است.

انتهای پیام/

نظر شما