شناسهٔ خبر: 66677151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صدای شکسته شدن نظم فاسد جهانی به گوش می‌رسد

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه کشور گفت: امروز در شرایطی دور هم جمع شدیم و از سند حرم مطهر سومین حرم رونمایی می‌کنیم که صدای شکسته شدن نظم فاسد جهانی به گوش می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در آیین رونمایی از سند راهبردی «شیراز، سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام» که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارداشت: خوشحالم در این روز در کنار حرم مطهر احمدابن موسی حضور پیدا کردم و لازم است که در ابتدا به عنوان مقدمه عرض کنم که ما در شرایطی دور هم جمع شدیم و از سند حرم مطهر سومین حرم رونمایی می‌کنیم که صدای شکسته شدن نظم فاسد جهانی به گوش می‌رسد.

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه کشور افزود: اگر زمانی امام ما فرمود که صدای شکسته شدن صدای کمونیسم به گوش می‌رسد امروز به راحتی می‌شود صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم را هم شنید.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی که سازمان‌های ظالمانه جهانی چشم خود را بر روی بدترین جنایات بسته‌اند تنها کورسوی امیدی که در گوشه و کنار جهان و دلدادگان آزادی بشر را به سمت خود معطوف کرده است "نور ولایت اهل بیت" است.

حاج‌ابوالقاسم دولابی بیان کرد: مهمترین، قوی‌ترین و جدی‌ترین جریانی که در برابر نظم نوین فاسد جهانی ایستاده است جریان متکی به اهل بیت است؛ امروز ایران عزیز با افتخار حامی مظلومان جهان است و این توفیقی که در ایران مشاهده می‌کنید برگرفته از مکتب اهل بیت، مکتب أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ است.

وی اظهارکرد: مهمرین خواستگاه این مکتب؛ زیارتگاه اهل بیت عصمت و طهارت "مشهد مقدس، قم مقدس و شیراز با عظمت است و رونمایی از رونمایی از سند راهبردی شیراز اقدام بزرگی در راستای تقویت حرکت استکبارستیز اسلامی است.

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: هرقدر به جایگاه اهل بیت علیه السلام توجه کنیم عمق مکتب اهل بیت (ع) بیشتر و ایستادگی مردم بیشتر خواهد شد.

حاج‌ابوالقاسم دولابی ضمن قدردانی و تبریک به تمامی مسئولان استانی و شهری در راستای تنظیم و تدوین این سند، گفت: از ویژگی‌های مهم این سند این است که حرکت تمدن مهمی قرار داده و این سند منحصر به حرم نشده است بلکه سندی برای شیراز است و شهر شیراز را برای حرم اهل بیت علیه السلام مورد توجه قرار داده است.

انتهای پیام/424

نظر شما